וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הקשר האינטימי בכלא: 5 חיילות נחקרו באזהרה, האסיר מכחיש את המיוחס לו

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 18:43

הסוהרות, שמשרתות בכלא רמון בשירות חובה, נחקרו בחשד להפרת אמונים. כמו כן, חמישה סוהרים העידו עדות פתוחה. האסיר הביטחוני עומר קאדי נחקר גם כן ולפי שעה מכחיש כי ניהל קשר אינטימי עם הסוהרות - מחר, הוא יובא לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע

בווידאו: חייל ששירת בכלא גלבוע ונחשף לסרסור בסוהרות העיד היום במשטרה/צילום: לירן לוי

חמשת הסוהרות בשירות חובה שחשודות בניהול קשרים אינטימיים עם האסיר הביטחוני, מאזן מחמוד עומר קאדי, נחקרו היום (שלישי) באזהרה - בחשד להפרת אמונים. בנוסף להן, חמישה סוהרים נוספים העידו עדות פתוחה בפרשה. בתוך כך, המחבל מאזן מחמוד עומר קאדי הכחיש את המיוחס לו, ויובא מחר לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע.

אתמול, נחשף שמו של האסיר הביטחוני החשוד בפרשה - עומר קאדי, בן 43 מאל בירה, הורשע במעורבות בפיגוע הקשה ב"סי-פוד מרקט" ב-2002 שבו נרצחו שלושה בני אדם ונפצעו עוד עשרות.

המחבל שחשוד בקשר אינטימי בינו לבין סוהרות: מאזן קאדי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המחבל שחשוד בקשר אינטימי בינו לבין סוהרות: מאזן קאדי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במסגרת הפרשה שנחשפה בשבוע שעבר, ונחקרת בימים אלו, חיילות בשב"ס קיימו לפי החשד קשר אינטימי עם אסיר הביטחוני מאזן קאדי. החשד המרכזי שעומד נגד החיילות שנחקרו הוא ניהול קשר פסול בין סוהרות לאסיר והעבירה המרכזית המיוחסות להן היא כאמור הפרת אמונים. לפי שעה, לא עלה חשד שאכן התקיימו במסגרת הקשר גם יחסי מין. אך חומרת מעשיהם של החיילות כפי שעולה מהחקירות בעניינן, הוא ההסתרה של הקשר ביניהן לבין האסיר ממפקדי הכלא.

מהחקירה עלה עד כה כי הסוהרת-חיילת, החשודה המרכזית בפרשה, שגויסה לשירות בשב"ס ניהלה קשר אינטימי במהלך שירותה עם המחבל בתחילת שירותה בארגון - יחד עם סוהרות נוספות. היא התוודתה על מעשיה במסגרת חקירה שגרתית של ענף ביטחון מידע בשב"ס שנערכה בימים האחרונים. עם קבלת המידע המטריד בענף הוחלט להעביר את הטיפול בפרשה ליחידה לחקירות סוהרים בלה"ב 443 שפתחה בחקירה.

במהלך החקירה עלה כי כי סוהרות נוספות ניהלו קשר אינטימי עם המחבל - שהוצא מיד לאחר קבלת המידע מתאו בכלא ונחקר כאמור גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully