וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילות קיימו קשר אינטימי עם אסיר ביטחוני, המשטרה פתחה בחקירה

עודכן לאחרונה: 29.9.2023 / 15:25

חיילת אחת עוכבה עד כה וייתכנו מעורבות נוספות בפרשה שעל חלק מפרטיה הוטל צו אסור פרסום. לפי החשד אחת מהסוהרות ניהלה קשר אינטימי עם המחבל - ובהמשך נוספות ניהלו אף הן קשר דומה עמו. האסיר שהיה מעורב ברצח ישראלים הוצא מתאו. עורך דינה של הסוהרת: "הקשר נכפה עליה"

בר לב על הטענות לאונס סוהרות בכלא גלבוע, קרדיט: המשרד לבט"פ/מעריב

חיילות בשב"ס קיימו לפי החשד קשר אינטימי עם אסיר ביטחוני - כך הותר היום (שישי) לפרסום. המשטרה פתחה בחקירה ועכבה חיילת אחת עד כה. ייתכן כי מעורבות נוספות בפרשה שעל חלק מפרטיה הוטל צו אסור פרסום.

לפי החשד החיילת שגויסה לשירות בשב"ס ניהלה קשר אינטימי במהלך שירותה כסוהרת עם המחבל ויחד עם סוהרות נוספות בתחילת שירותה בארגון. היא התוודתה על מעשיה במסגרת חקירה שגרתית של ענף ביטחון מידע בשב"ס שנערכה בימים האחרונים. עם קבלת המידע המטריד בענף הוחלט להעביר את הטיפול בפרשה ליחידה לחקירות סוהרים בלה"ב 443 שפתחה בחקירה.

במהלך החקירה עלה כי כי סוהרות נוספות ניהלו קשר אינטימי עם המחבל - שהוצא הבוקר מתאו בכלא וצפוי להיחקר בימים הקרובים.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

הליך הפסקת שירותם של כ-700 חייילות צה"ל בשב"ס יצא לדרך בשנה האחרונה, בעקבות "פרשת הסוהרות". עד כה, הצליחו בשב"ס לאייש את מרבית התקנים החסרים בעקבות הוצאתם של החיילות - הליך שצפוי להסתיים בשנה הקרובה.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מסר: "הפרסום המזעזע לפיו על פי החשד חיילות קיימו קשרים אינטימיים עם אסירים ביטחוניים, מהווה הוכחה נוספת לנחיצות ולדחיפות של הוצאת החיילות, הבנות שלנו, מכל אגפי האסירים הביטחוניים. לפי התקדמות התכנית שגובשה בהתאם למדיניות שהתוותי, עד אמצע שנת 2025 לא תישאר ולו חיילת אחת באגפים של האסירים הביטחוניים".

עוד בוואלה!

"המחבל הקיף את עצמו בסוהרות צעירות והתחכך בהן": עדויות חדשות בפרשת סרסור הסוהרות

לכתבה המלאה
עו"ד יאיר אוחיון. באדיבות המצולמים
עו"ד יאיר אוחיון/באדיבות המצולמים

עו"ד יאיר אוחיון, המייצג את הסוהרת מסר: "עצם העובדה שמרשתי נחקרה באזהרה מהווה אבסורד ועיוות חמור, לאור כך שהיא קורבן של אותו אסיר ביטחוני. מדובר ב'קשר' שנכפה עליה באיומים, כשהאסיר לא הותיר לה ברירה ולמעשה אילץ אותה להיות איתו בקשר. בשלב מסוים בו התחננה מרשתי שיחדול ממעשיו ויניח לה - איים כי יפגע בה ובמשפחתה ויהרוס את חייה. כאמור, מדובר באופן מובהק בקורבן, וכעת שהעניין התפרסם - נגרם לה עוול כפול ומכופל. אני סמוך ובטוח שהאמת תצא לאור בקרוב מאוד וכי שמה ינוקה לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully