וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה לא לוקחים אחריות על האלימות המשתוללת: "אי אפשר להפיל הכול עלינו"

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 9:12

דובר המשטרה, ניצב משנה אלוי לוי, התראיין ל-103FM והתייחס לתחושת חוסר הביטחון השוררת ברחובות. "זה מסתכל. יש עלייה משמעותית בתפיסות נשק ומעצרים, אבל מצד שני אנחנו חוטפים המון ביקורת ציבורית". על השתוללות הפשיעה במגזר הערבי: "אנחנו עושים הכול כדי לעצור אותם"

תיעוד החיסול בחיפה. 27 בספטמבר 2023/AMAR ASSADI

המציאות המדממת בחברה הערבית נמשכת, ועמה המאבק באלימות ובפשיעה. דובר המשטרה, ניצב משנה אלי לוי, התראיין הבוקר (שלישי) לענת דוידוב ואודי סגל ב-103FM, והתייחס לתחושת חוסר הביטחון השוררת ברחובות.

"זה מסתכל מאוד כי מצד אחד אם מסתכלים על עמודת הפעילות של המשטרה, ורק אתמול הוצאנו סיכום שבועי, אתה רואה עלייה משמעותית בתפיסות נשק, מעצרים, תפיסות רכוש וכלי רכב של עבריניים. ומצד שני זה מסתכל מאוד, אנחנו חוטפים הרבה מאוד ביקורת ציבורית. אנחנו עושים הכול כדי לעצור אותם", אמר.

נצ"מ אלי לוי, דובר משטרת ישראל. ראובן קסטרו
"זה מסתכל מאוד" ניצב משנה אלי לוי/ראובן קסטרו

לדבריו, "המשימה הזאת של עצירת הפשיעה והאלימות ברחוב הערבי, היא משימה לאומית. אי אפשר תמיד להפיל את מעשי הרצח על כתפיה הצרות של המשטרה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

פשיטה ומבצע נרחב

בלילה שבין ראשון לשני פשטה המשטרה על שכונת ג'ואריש ברמלה במטרה ללכוד מעורבים באירוע פיצוץ המטען במושב חצב, ולאתר אמצעי לחימה. לאחר פיצוץ הרכב, המשטרה פתחה כאמור במרדף מלווה ירי נגד שני בני משפחת ג'רושי שנסעו ברכב סמוך, ועל פי החשד הפעילו את המטען שהוטמן מוקדם יותר. במהלך המרדף, שני יושבי הרכב נוטרלו - אחד מהם נהרג מהירי והשני נפצע באורח בינוני.

בעקבות האירוע, כך סיפרו במשטרה, אנשי הארגון החלו להתבצר בשכונת הפשע ברמלה ובמודיעין המשטרתי עלה כי בכוונתם לנקום ולפגוע בשוטרים שנטרלו את שני החשודים בהפעלת המטען. בתוך כך, נער בן 16 חבר במשפחת הפשע, הגיע לנקודת משטרה בשכונה ברמלה וירה לעבר השוטרים במקום - במשטרה מניחים כי הגיע במטרה לנקום על המעצר, אחד מהשוטרים הגיב באש, פגע בנער ופצע אותו באורח אנוש.

רק אתמול פורסם בוואלה! כי מאות שוטרים השתתפו במבצע נרחב שקיימה המשטרה בחורה ובתל שבע כחלק מתוכנית למיגור הפשיעה בדרום. במהלכו, התבצעו פעולות פשיטה ואכיפה נגד תופעת האלימות על רקע סכסוכי דמים במגזר הבדואי בכמה מתחמי בתים באזור, נתפסו והוחרמו כלי נשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully