וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד הסוהרת החשודה בקיום קשר אינטימי עם אסיר ביטחוני: "איים שיפגע בה - היא קפאה"

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 8:32

הפרקליט הסביר כי החיילת נמצאת זה תקופה במצב רעוע. "זה קשר שהיא ביקשה להשתחרר ממנו כמה חודשים והוא סירב", אמר בריאיון ל-103FM. "היא מספרת על קשר שמראשיתו לא היה לפי רצונה ונכפה עליה על ידי הפעלת לחץ מצד אותו אסיר ביטחוני - זה רחוק מלהיות אינטימי"

בר לב על הטענות לאונס סוהרות בכלא גלבוע, קרדיט: המשרד לבט"פ/מעריב

עורך דינה של הסוהרת שנחשד כי קיימה קשר אינטימי עם אסיר ביטחוני בכלא, יאיר אוחיון, אמר היום (ראשון) כי היא נמצאת בגיהינום ובמצב רעוע זה תקופה. "זה קשר שהיא ביקשה להשתחרר ממנו כמה חודשים", סיפר בריאיון ל-103FM. "הוא סירב, הוא אמר שיפגע בה, שיפיץ שהם דיברו ועכשיו עם כל העליהום שנכפה עליה היא במצב מאוד קשה".

"מבחינת אותה בחורה, אותה סוהרת, היא מספרת על קשר שמראשיתו לא היה לפי רצונה, ונכפה עליה על ידי הפעלת איומים ולחץ מצד אותו אסיר", הוסיף אוחיון. "חשוב לציין שזה אסיר שיש לו שם כוח, יש לו מעמד מסוים בכלא. זה לא אסיר רגיל, גם מבחינת הארגון מסתכלים עליו אחרת".

אילוסטרציה. ShutterStock
"רחוק מלהיות אינטימי". אילוסטרציה/ShutterStock

לדבריו של אוחיון אמנם היה קשר בין השניים - אך הם לא קיימו יחסי מין והקשר עצמו נכפה על הסוהרת באיומים. "היה בשלב מסוים מצב שהוא כן נגע באופן מסוים, זה לא בא מכיוונה, היא מתארת את זה שהיא קפאה - זה רחוק מלהיות אינטימי", טען. "היא לא התלוננה, הוא איים עליה, הוא הפחיד אותה. הוא אמר לה שאם זה ייצא החוצה הוא השתמש באיומים".

עוד בוואלה!

חיילות קיימו קשר אינטימי עם אסיר ביטחוני, המשטרה פתחה בחקירה

לכתבה המלאה

"היא פחדה ממנו חד משמעית, היא עדיין פוחדת", אמר. "יש פה צו איסור פרסום שהמשטרה הלכה להוציא, אבל מצד שני לא מפסיקה להדליף לחדשות ולתקשורת כל מיני ידיעות שרובן המוכרע הוא פייק ניוז, לא היו יחסים בהסכמה - זו הטענה שלה".

אוחיון טען כי הסוהרת לא נמצאת במאסר בית - אלא נאסר עליה להתקרב לבית הכלא לכמה ימים משום החשש לשיבוש. עם זאת, לא חלים עליה הגבלות כלשהן לטענתו והיא עדיין בשירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully