וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוקת נולדה עם 26 אצבעות, והוריה בטוחים שהיא אלה

11.10.2023 / 0:07

תינוקת הודית נולדה עם פגם גנטי נדיר: יש לה שבע אצבעות בכל יד, ושש אצבעות בכל רגל. במקום להיבהל ההורים שלה בטוחים כי היא הגלגול מחדש של אלה מקומית, לה על פי האמונה היו מספר ידיים

אנשים עם שש אצבעות יותר טובים בהרבה משימות/Imperial College Londo

תינוקת נולד בחודש שעבר בהודו עם לא פחות מ-26 אצבעות בידיים וברגליים - והמשפחה שלה חושבת שזה אלוהי.

לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, לתינוקת שנןלדה בחודש השמיני בהראטפור שבמדינת ראג'סטאן שבצפון הודו, יש שבע אצבעות בכל יד ושש אצבעות בכל רגל. הרופאים בבית החולים הסבירו שהיא נולדה עם פגם גנטי נדיר - אבל משפחתה מאמינה שהיא למעשה "גלגול נשמתה של אלה הינדית".

האלה ההינדית Dholagarh (דולאגרה) הוא אלילה מקומית ידועה שהמקדש שלה ממוקם קרוב למקום שבו נולדה התינוקת ונמצאים שם פסלים שמתארים את האלה כנערה צעירה עם כמה זרועות.

אחיה של אמה של התינוקת, סרג'ו דווי בת ה-25, אמר לתקשורת המקומית שאחותו מאוד מתרגשת:"אחותי ילדה תינוק שיש לו 26 אצבעות, ואנחנו מחשיבים את זה כגלגולה של דולאגרה. אנחנו מאוד שמחים."

עוד מקרים דומים
נולד עם 12 אצבעות ומרוצה מזה: "זה עוזר לי במשחקי וידאו"

הנער שאיבד את מעמדו כאל הקוף - לאחר שזנבו הוסר בניתוח

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

לא ידוע אם הוריה של התינוקת יבחרו שתעבור ניתוח כדי להסיר את האצבעות המיותרות - אבל נראה שאין בהן שום סכנה מבחינה רפואית. "אין נזק מכל סוג שהוא בלהיות בעל 26 אצבעות, אבל זה בהחלט פגם גנטי. לנעט זה - הילדה בריאה לחלוטין", אמר ד"ר סוני, שעובד בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully