וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נולד עם 12 אצבעות ומרוצה מזה: "זה עוזר לי במשחקי וידאו"

25.9.2020 / 0:01

ילד בהודו נולד עם אגודל נוסף בכל יד ובכלל לא מתבייש במצבו: "אני רוצה להיות רופא ולטפל בילדים שנולדים עם מומים כמוני". להורים שלו הוצע לעשות לו ניתוח אך אחרי התייעצות עם קדוש מקומי הם החליטו לרדת מהרעיון

אנשים עם שש אצבעות יותר טובים בהרבה משימות/Imperial College Londo

ילד מהודו שנולד עם אגודל נוסף בכל יד אומר שהוא גאה במצבו הייחודי שעוזר לו לנצח במשחקי וידאו. לפייזאן אחמד נאג'אר יש 12 אצבעות עקב מום מולד שפוגע באחד מבין 1,500 תינוקות. הילד בן ה-12 אומר שהאגודלים הנוספים שלו עוזרוים לו להצטיין בקריקט, הספורט האהוב עליו, ובמשחקי וידאו כמו קלאש סקוואד, משחק מלחמה שזכה לכמות ההורדות הגדולה ביותר בעולם בהודו בשנת 2019. הוריו מספרים כי הם גאים בו ויודעים כי עשו את ההחלטה הנכונה כשדחו את האפשרות לנצח אותו כשהיה תינוק.

פייזאן מספר שהאגודלים הנוספים שלו מסייעים לו "לגזום עצים" במשחק במהירות גבוהה יותר מחבריו וכך להוביל עליהם, כמו גם מסייעים לו מאוד בקריקט. לחבריו הוא ידוע בשם "קרריש" - גיבור על פופולארי בסדרת סרטי בוליווד.

פייזאן, המגיע מהעיר שרי ברמולה שבמחוז קשמיר, בצפון הודו, מספר: "אני גאה בזה, אין בזה שום בושה - זה הרצון של אלוהים. לפעמים, אבל לא לעיתים קרובות, אני חושב 'למה זה קרה רק לי?' - אבל באופן כללי, יש לי חברים טובים בבית הספר שמעודדים אותי לא לחשוב על זה ככה".

הרופא מושטק אחמד מספר כי המצב הרפואי של פייזאן הוא מום מולד שיכול להתפרץ גם אם להורים אין מומים דומים. אבל פייזאן לא מתכוון לגרום למום שלו למנוע ממנו להתקדם. "אני רוצה להפוך לרופא. אני רוצה לטפל באנשים שנולדו עם בעיות ולגרום לכך שאף אחד לא יתעלל או יענה אותם. למזלי, לא נתקלתי במקרים כאלה בעיר שלי".

משפחתו של פייזאן גם כן גאה בו ומספרת עד כמה טוב הוא מתמודד עם מצבו. אמו, חפיזה, מספרת: "אני רואה אותו מתקדם בצורה יפה בחיים ומצטיין". היא סיפרה כי הוצע להם לעשות ניתוח להסרת האצבעות הנוספות כשהוא היה בן שנתיים, אך הם חששו שזה יביא מזל רע. "כשהוא היה בן שנתיים, הציעו לנו להכניס אותו לניתוח. התייעצנו עם קדוש מקומי לגבי זה, והוא אמר לנו שהוא עשוי לאבד את מאור עיניו אם ננתח אותו, אז ירדנו מהרעיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully