וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם נפגעת האונס במלונית הקורונה: "חוסר פרופורציה בין חומרת המעשים לגזר הדין"

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 22:17

אמה של הקורבן בת ה-13 זעמה על החלטת בית המשפט: "בית המשפט האמין לאנס 'שלקח אחריות על מעשיו' למרות שהתעלל בילדה באכזריות שאין כמותה", אמרה. "הייתי המומה - לולא נאמרו המילים הקשות יכולתי לחשוב שביהמ"ש לא מבין כמה גדולה הפגיעה וכמה חמור הנזק"

בווידאו: הוגשה הצהרת תובע נגד ירין שרף החשוד באונס בת 13 במלונית/צילום: ניב אהרונסון

אמה של בת ה-13 שנאנסה על ידי ירין שרף במלונית קורונה הגיבה היום (חמישי) למתן גזר דינו לפיו ירצה 6.5 שנות מאסר. "כמה חוסר פרופורציה בין חומרת המעשים לגזר הדין?", אמרה. "לולא נאמרו המילים הקשות יכולתי לחשוב שבית משפט לא מבין כמה גדולה הפגיעה וכמה חמור הנזק - נותרתי שם המומה".

האם הוסיפה כי חיכו במשך כשנתיים וחצי לגזר הדין בהם כל עולמם התהפך. "השופטת התייחסה לחומרת מעשיו של הנאשם, לניצול הנסיבות אליהן נקלעה הילדה - ובסוף גזרה רק 6.5 שנים?", קבעה. "איני מבינה איך, למרות שבית משפט שעשה רושם שהוא מבין היטב את חומרת הדברים, מצא להנמיך את גזר הדין. בית המשפט האמין לאנס "שלקח אחריות על מעשיו", זאת לאחר שלא בחל בשום אמצעים והתעלל בילדה הנפגעת יומיים שלמים למשך שעות ארוכות, באכזריות שאין כמותה".

ירין שרף. מתוך פייסבוק, צילום מסך
ירין שרף שהורשע באונס במלונית הקורונה/צילום מסך, מתוך פייסבוק

"אחרי כל הדרך הזאת, הטלטלות, השיימינג ברשתות, משפט קשה וארוך, אני שואלת - האם די בהודאה של הנאשם וגילוי חרטה בפני בית משפט כדי לעשות כזאת הנחה משמעותית לנאשם בגזר הדין?", הוסיפה. "כעת אני מתנחמת בהוצאת האמת לאור, בהרשעה, בהסרת האשמה מהילדה ובהעברת כל האחריות לכתפי הנאשם. אנחנו כעת מתרכזים בהחלמה, תודה לכולם מהלב על התמיכה והתגובות שנותנות המון כוח לא אנו כל כך זקוקים בימים אלו".

האירוע התרחש ב-2021. אז, שרף בן ה-21 מאזור הדרום אנס את הנערה פעמיים, היכה וחנק אותה. שרף בעל עבר פלילי ומוכר לרווחה, ולכן שהה במלונית הקורונה ייחודית למטופלי רווחה בלבד. בחשבון הטיק-טוק שלו שרף פרסם טרם המקרה סרטונים בהם התבטא באלימות כלפי נשים. באחד הסרטונים אמר "תגיד לי מה את פרה או בחורה? שולח אותה חזרה. עופי לי מהעיניים יא ברברית".

בעמוד הפייסבוק שלו פרסם פוסט בשנת 2019 ובו סיפר על מקרה בו פגש בשתי נערות שהותקפו מינית. "שאלתי איפה הבן בליעל הזה שנגע בך?", כתב. "היו לי דמעות בעיניים. היא ילדה בת 13. סך הכל ילדה תמימה שלא עשתה שום דבר לאף אחד הותקפה מינית בידי חולה נפש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully