וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 וחצי שנות מאסר נגזרו על ירין שרף, שאנס בת 13 במלונית קורונה

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 14:35

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר את העונש על בן ה-23 שהורשע באונס הקטינה במלונית קורונה בתל אביב במרץ 2021. בנוסף, נגזרו עליו 21 חודשים נוספים על תנאי, ופיצוי של 30 אלף שקל לנאנסת

בווידאו: אמה של בת ה-13 הטיחה בירין שרף - גמרת לה את החיים/צילום: ספיר לוי

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שלישי) 6 וחצי שנות מאסר בפועל על ירין שרף, בן ה-23 שאנס נערה בת 13 במלונית קורונה ייעודית של משרד הרווחה בתל אביב. בנוסף נגזרו על שרף 21 חודשי מאסר על תנאי, והוא חויב לפצות את הנאנסת ב-30 אלף שקלים. שרף הורשע בעבירות של אינוס והטרדה מינית.

לפי כתב האישום, שרף קיים עם הנערה יחסי מין בשתי הזדמנויות שונות בחדרה במלונית. זאת חרף העובדה כי אחד המדריכים במקום שזיהה כי הוא יוצר עמה קשר ביקש ממנו שלא יתקרב אל בת ה-13 בגלל הפרש הגילים ביניהם.

ירין שרף. מתוך פייסבוק, צילום מסך
ירין שרף/צילום מסך, מתוך פייסבוק

לאחר מתן גזר הדין אמרה עו"ד טוני גולדנברג, התובעת מטעם הפרקליטות כי "מדובר בעונש לא קל אבל נמוך מזה לו עתרה המדינה. נקרא את גזר הדין ונחליט על המשך צעדינו".

היא הוסיפה כי "חשובה במיוחד הודאתו של הנאשם, גם אם רק בסוף שמיעת העדויות, וחזרתו מהטענה כי הקטינה הסכימה למעשיו. אמנם הודאתו המאוחרת של הנאשם לא חסכה מהקטינה את המעמד הקשה של עדות בבית משפט, אלא שקיים ערך רב בהודאה של הנאשם גם בשלב זה. במהלך ההליך נחשפה הקטינה לפרסומים ברשתות החברתיות, על ידי הנאשם ואנשי שלומו, שהניחו על כתפיה הצעירות את האשמה. הודאתו של הנאשם בפגיעה הקשה בקטינה תסתום את הגולל על הפרסומים הללו ותאפשר לקטינה להתרכז בהחלמה ובשיקום חייה, ובזה שכרנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully