וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פנים אל פנים": כתב חיזבאללה תיעד עצמו סמוך לטנק ישראלי

עלי שועייב מכלי התקשורת אל-מנאר פרסם סרטון שבו נראה כשהוא מטרים ספורים מטנק מרכבה, לצד כוחות יוניפי"ל שלא עושים דבר. "אלו אדמות כבושות. הטנק הזה יילך ואנחנו נישאר כאן". לפי גורמים ביטחוניים, הוא לא חצה את הגבול

בווידאו: כתב אל-מנאר תיעד עצמו ליד טנק צה"לי בגבול לבנון/טוויטר

עלי שועייב, כתב אל-מנאר, כלי התקשורת המזוהה חיזבאללה, פרסם היום תיעוד של עצמו כשהוא נמצא בסמוך לטנק מרכבה של צה"ל באזור הר דב שבגבול לבנון. במקום נראים גם כוחות יוניפי"ל כשהם מנופפים בדגל, אך הם לא עושים דבר. צה"ל מבצע במקום פעילות הנדסית, ועל פי גורמים ביטחוניים, שועייב עורר פרובוקציה והוא לא חצה את הגבול.

"הטנק הזה עומד על אדמות כבושות של חוות שבעא, ואני עומד על אדמה משוחררת. הטנק הזה יילך ואנחנו נישאר כאן. בני הארץ הזו יישארו, והם יגורשו", נשמע אומר הכתב בסרטון שבו כתב כי הוא נמצא "פנים אל פנים עם טנק ישראלי".

לפני כחודשיים, תיעד שועייב את הרמטכ"ל הרצי הלוי מבקר בגבול לבנון, יחד עם אלוף הפיקוד אורי גורדין וקצינים בכירים נוספים בצה"ל. זאת, בהערכת מצב שקיים הלוי במקום מול הכפר חולא. בתיעוד שפרסם ניתן היה לראות את הלוי משקיף על לבנון יחד עם קצינים רבים, בהם כאלה הנושאים דרגות בכירות, כשאיש מהם אינו חובש קסדה, אך רובם מצוידים באפודים. הסרטון עצמו מתמקד בעיקר ברמטכ"ל.

במהלך הסיור שקיים הלוי באוגדה 91 ביום שלישי, הוצגה לו פעילות כוחות צה"ל בגבול ותגבור הכוחות בעקבות המתיחות עם חיזבאללה. הרמטכ"ל אמר כי חשוב לשמור על שגרת תושבי הצפון, לצד המוכנות והדריכות הנדרשת. בסיור השתתפו גם מפקד עוצבת הגליל, תת-אלוף שי קלפר, ומפקדי החטיבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully