וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא של העבריינים: אלה היעדים החדשים של המשטרה

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 6:03

בעבר שלטו בדרום ארגוני הפשע של דומרני, בני שלמה והאחים לביא. אלא שמאז חיסולו של שלמה, והסולחה של מקורבו עם האחים היריבים, נכנסו לאזור יעדים חדשים שנוגסים בהיררכיה. חלקם "פליטים" של ארגונים קיימים, חלקם שחקנים חדשים מאזורים אחרים בארץ, ובימ"ר לכיש מתכוננים

בווידאו: רגע לפני החיסול: ארבעה אנשי דומרני נעצרו בחשד שרצו להתנקש בעבריין מוכר/דוברות משטרת ישראל

כבר תקופה ארוכה שבימ"ר לכיש עוקבים אחר כל מהלך ותנועה שלהם. בעבר אלה היו ראשי ארגוני הפשע של שלום דומרני ובני שלמה ושל האחים לביא. אך מאז חיסולו של שלמה, והסולחה של מקורבו אייל נגר עם האחים לביא, שהביאה להתפוררותו של הארגון, נכנסו לאזור יעדים חדשים, כאלה שנוגסים בהיררכיה שהייתה.

בין השמות הבולטים נמצאים אלה שמכונים "השלושה". דין בן פורת, רזיאל רווח ודניאל מלסה. השלושה היו בעבר בכירים בארגונו של בני שלמה, ולאחר הירצחו הם ממשיכים להיות יעדים של המחוז הדרומי. השלושה סירבו להצטרף לסולחה בין אייל נגר לבין האחים לביא. לאחרונה התקרבו השלושה ליעד הבכיר ביותר של מרחב לכיש, דומרני. הם נעצרו בחשד שניסו לפגוע במקורב לאחים לביא.

דניאל מלסה ודין בן פורת. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דניאל מלסה ודין בן פורת/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שם נוסף הוא שגיא מדמון, שהיה בעברו, על פי המודיעין המשטרתי, חבר בארגונו של דומרני. אלא שלאחרונה הוא התקרב דווקא לאחים לביא. במשטרה סיכלו לא מזמן ניסיון לפגוע בו, וגם הוא הפך בשנה האחרונה ליעד של ימ"ר לכיש.

מאז שחוסל בני שלמה לא מעט עבריינים יצאו מהמשוואה. גם באשקלון מזהים בימ"ר לכיש תנודות בקרב העבריינים. חלק מהיעדים שלהם הם עבריינים מהצפון שהגיעו לאשקלון, ומקורבים לדומרני. גם "כנופיית הצפון" נכנסה לרשימת היעדים של הימ"ר. בנוסף, העבריינים איתמר ראש וולדיק חיטוביץ' קשורים גם הם לדומרני והם בעצם נחשבים לאנשיו באשקלון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ארגוני הפשע, ג'רושי, האחים לביא, שלום דומרני. צילום מסך/רשת 13, מוטי מילרוד/הארץ, פלאש 90, בני בן סימון, עיבוד תמונה
דומרני, האחים לביא ובני משפחת ג'רושי/עיבוד תמונה, צילום מסך/רשת 13, מוטי מילרוד/הארץ, פלאש 90, בני בן סימון

לאחר שנעצר על ידי שוטרי מרחב לכיש מיכאל טנסקי, שנחשב לאחד מראשי המאפייה הקווקזית, הפכו חלק מאנשיו גם הם ליעדים של הימ"ר, כשהם פועלים בעיקר בעיר אשדוד.

יש כמובן את ארגון ג'ואריש, שהפך ליעד מרכזי של הימ"ר מאז רציחתו של שלמה. הארגון, כך על פי המודיעין המשטרתי, פועל יותר ויותר באזור לכיש. לאחרונה מופעלת תכנית "חריש עמוק" על ידי המשטרה באזור לכיש. הימ"ר סיכל בשנה האחרונה יותר מעשרה ניסיונות חיסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully