וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב תודיע השבוע: ישראל תכנס לתוכנית הפטור מוויזה

עודכן לאחרונה: 23.9.2023 / 21:49

בכירים ישראלים אמרו כי ארה"ב עדכנה את ישראל בעניין בשיחות שהתקיימו בשולי פגישת נתניהו-ביידן בניו יורק. ההכרזה הרשמית של השר להגנת המולדת צפויה ביום חמישי הקרוב. מה יידרשו הישראלים לעשות לפני טיסה לארה"ב? | כל הפרטים

בוידאו: ביידן נפגש עם נתניהו: "נדון על הנושאים הקשים - כמו שמירה על הערכים הדמוקרטיים"/לעמ

ממשל ביידן צפוי להודיע השבוע כי ישראל עמדה בתנאים לכניסה לתכנית הפטור מוויזה. בכירים ישראלים אמרו כי ארה"ב עדכנה את ישראל בעניין בשיחות שהתקיימו בשולי פגישת נתניהו-ביידן בניו יורק. כמו כן, בכיר ישראלי אמר כי ביום חמישי ה-28 לספטמבר צפוי השר להגנת המולדת, אלחנדרו מיורקס, להודיע על כך רשמית. יום קודם לכן, שר החוץ בלינקן יחתום על מכתב ובו ימליץ על הכנסת ישראל לתכנית הפטור מוויזה לאור העובדה שישראל עמדה בכל התנאים המקצועיים.

ויזה ארה"ב, שגרירות ארה"ב בישראל. נעם ריבקין פנטון - פלאש 90, עיבוד תמונה
ויזה ארה"ב, שגרירות ארה"ב בישראל/עיבוד תמונה, נעם ריבקין פנטון - פלאש 90

בחודשים האחרונים שינתה ישראל בצורה משמעותית את נוהלי הכניסה לארץ עבור אמריקנים ממוצא פלסטיני או ממוצא ערבי כולל כאלה שמתגוררים בגדה המערבית ועזה ואפשרה להם חופש תנועה כמעט מלא אל ישראל ובתוכה.

ישראל עדיין צריכה להשלים בתוך כמה חודשים כמה סידורים טכניים אותם דורשים האמריקנים. כאשר ישראל תהיה חלק מתכנית הפטור מוויזה אזרחים ישראלים יצטרכו להירשם באתר אינטרנט של ממשלת ארה"ב לפני נסיעה ללא צורך בהוצאת ויזה בשגרירות האמריקנית. בעת הרישום באתר, יידרשו האזרחים לשלם אגרה.

  • עוד באותו נושא:
  • ויזה
  • ארה"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully