וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם השר אליהו תומך בבן אוליאל: "כמו ברנס וזדורוב, יש ספקות רציניים"

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 15:32

אחרי ח"כ סון הר מלך, גם השר מעוצמה יהודית טען כי הצעיר שהורשע ברצח בני משפחת דוואבשה לא ביצע את המעשה: "התחושה שלי היא שהרוצח מסתובב חופשי". עוד הוסיף: "מערכת המשפט הישראלית נגועה בפוליטיזציה, לא ניתן לסמוך עליה שתעשה דין צדק"

בוידאו: לימור סור-הר מלך: "עמירם בן אוליאל חף מפשע"/יוצר אור

השר עמיחי אליהו מעוצמה יהודית הצטרף היום (חמישי) לקריאות בעד עמירם בן אוליאל שרצח את בני משפחת דוואבשה וכתב בטוויטר כי "כל רוצח, לא משנה דתו או זהותו הלאומית, צריך להיענש במלוא החומרה. לצערנו הרב במקרה בן אוליאל, בדומה למקרה ברנס וזדורוב, ישנן ספקות רציניים ביחס לזהותו, כך קובעים משפטנים בכירים כמו עו"ד אביגדור פלדמן שרחוק מאוד פוליטית ממחנה הימין".


"התחושה של רבים, כולל שלי, היא שיש חשש לא מבוטל שרוצח דומא מסתובב חופשי", הוסיף. "מערכת המשפט הישראלית נגועה בפוליטיזציה, ולמרבה הצער לא ניתן לסמוך עליה שהיא תעשה דין צדק. הודאה על בסיס עינויים הינה ראיה לא קבילה, וכפי שראינו לצערנו במקרה זדורוב ניתן ללמד נאשם 'לשחזר' גם פריטים מוכמנים".

עמירם בן אוליאל, רוצח משפחת דוואבשה. יונתן זינדל, פלאש 90
"יש חשש שרוצח דומא מסתובב חופשי". עמירם בן אוליאל/פלאש 90, יונתן זינדל

אליהו מצטרף לחברת מפלגתו, חברת הכנסת לימור סון הר מלך, שהשתתפה באירוע גיוס כספים לטובת רוצח בני משפחת דוואבשה, במסגרת קמפיין שנועד להציף מחדש את הטענות כי בן אוליאל הוא חף מפשע וכי ההודאות הוצאו ממנו תחת עינויים במהלך חקירות שב"כ. במהלך דבריה בפני המשתתפים כינתה סון הר מלך את עמירם "הצדיק הקדוש". בדבריה אמרה: "אני יודעת שהוא חף מפשע".

"אני לא תומכת ברוצח, אני יודעת שהוא חף מפשע. אם אעמוד מהצד ואביט כיצד מתעללים בו - אהיה שותפה לפשע", טענה. "מעולם לא היה אסיר ששמונה שנים נמצא בבידוד, בניתוק מאנשים ומהעולם. יש שם משהו שמסתירים, שקר גדול, עוול".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עמיחי אליהו. ראובן קסטרו
"לא ניתן לסמוך על מערכת המשפט שתעשה צדק". אליהו/ראובן קסטרו

לפני כ-3 שנים נגזרו על אוליאל שלושה מאסרי עולם, בגין רצח הזוג סעד וריהאם דוואבשה ובנם הפעוט עלי. בנוסף לכך, נגזרו עליו 17 שנות מאסר בגין ניסיון לרצח, ועשר שנים נוספות בגין הצתה, שאותן ירצה בן אוליאל בחפיפה חלקית. בסך הכול הוא ירצה 20 שנים בנוסף לשלושת מאסרי העולם. כמו כן, הוטל עליו תשלום פיצויים של 258 אלף שקלים לכל אחד.

אוליאל ערער לעליון, שדחה אותו על הסף לפני כשנה. בערעור טען אוליאל כי הודאתו ברצח, שלושה ימים לאחר מעצרו, הוצאה ממנו בעינויים של שב"כ. עם זאת, שלושת שופטי העליון יצחק עמית, יוסף אלרון ושאול שוחט דחו פה אחד את הערעור. אמנם שתיים מהודאותיו של בן אוליאל נפסלו עוד בהליך בבית המשפט המחוזי, אך הודאה אחת נמצאה על ידי בית המשפט המחוזי קבילה, והיא זו ששימשה ראייה מרכזית נגד בן אוליאל במשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully