וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת כנסת מעוצמה יהודית מגייסת כספים למען עמירם בן אוליאל: "צדיק קדוש"

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 23:06

ח"כ לימור סון הר מלך השתתפה באירוע גיוס כספים לטובת הצעיר שהורשע ברצח בני משפחת דוואבשה, שנועד להציף מחדש את הטענות כי הוא חף מפשע. "מעולם לא היה אסיר ששמונה שנים בבידוד, יש שם משהו שמסתירים", טענה. השר ארבל זעם: אחד מעשרת הדיברות - "לא תרצח"

בוידאו: לימור סור-הר מלך: "עמירם בן אוליאל חף מפשע"/יוצר אור

חברת הכנסת לימור סון הר מלך מעוצמה יהודית השתתפה באירוע גיוס כספים לטובת עמירם בן אוליאל, שהורשע ברצח בני משפחת דוואבשה, זאת לטובת קמפיין שנועד להציף מחדש את הטענות כי בן אוליאל הוא חף מפשע וכי ההודאות הוצאו ממנו תחת עינויים במהלך חקירות שב"כ. במהלך דבריה בפני המשתתפים כינתה סון הר מלך את עמירם "הצדיק הקדוש". בדבריה אמרה: "אני יודעת שהוא חף מפשע".

"אני לא תומכת ברוצח, אני יודעת שהוא חף מפשע. אם אעמוד מהצד ואביט כיצד מתעללים בו - אהיה שותפה לפשע", טענה. "מעולם לא היה אסיר ששמונה שנים נמצא בבידוד, בניתוק מאנשים ומהעולם. יש שם משהו שמסתירים, שקר גדול, עוול".

לימור סון הר-מלך. יוצר אור, אתר רשמי
"אני יודעת שהוא חף מפשע". סון הר מלך באירוע למען בן אוליאל/אתר רשמי, יוצר אור

סון הר מלך טענה כי חלק מפעולותיה בכנסת נעשות מאחורי הקלעים. "אני עוברת ח"כ-ח"כ ומראה להם את השחזור (שעשה בן אוליאל, י.א). נראה לכם שהאיש הזה באמת עשה את זה? בהתחלה הם מזועזעים ולאט לאט מבינים".

לאחר פרסום תיעוד האירוע, כתבה סון הר מלך כי "אני מאמינה שעמירם בן אוליאל חף מפשע ושההודאה שלו הוצאה בעינויים שאף אחד לא היה עומד בהם. ואם אתם רוצים הוכחה לרדיפה, תראו את ההתעקשות להשאיר אותו 8 שנים בבידוד, סנקציה שאין לה תקדים. ‏פקפקו גם בחפותו של זדורוב והנה הוא זוכה אחרי 17 שנה ואחרי פסק דין חלוט בעניינו. אני רק מקווה שאצל עמירם זה ייקח פחות זמן".

השר משה ארבל גינה את דבריה: "החובה לדאוג לזכויות נחקרים עצורים ונאשמים אין פירושה להפוך אותם לצדיקים ולקדושים. במדינה יהודית משנן כל ילד משחר ילדותו בארץ הזו את עשרת הדיברות ובכללן הדיבר השישי 'לא תרצח' האוסר בתכלית האיסור ליטול חיים של אחר".

ארגון "תג מאיר" מסר בתגובה לדבריה של הר סון מלך כי "שתי ערכאות קבעו פה אחד שבן אוליאל הוא הרוצח של משפחת דוואבשה. העובדה שח"כ הר מלך מגנה רק על רוצחים מבני עמה שרצחו ערבים ולא על רוצחים מבני עמה שרצחו יהודים, מעידה שמדובר בחברת כנסת גזענית וחשוכה. נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully