וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בועטת באכזריות בילדה חסרת הכרה: בת 12 נעצרה בחשד לתקיפה

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 13:42

בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות נראית הנערה משליכה נערה אחרת על הרצפה ומכה אותה בגבה, בעוד זו מוטלת על הרצפה ללא תזוזה. בעקבות הסרטון פתחה המשטרה בחקירה והצליחה להגיעה לחשודה, תושבת נוף הגליל

בועטת בילדה חסרת הכרה: בת 12 נעצרה בחשד לתקיפה/ללא

ילדה בת 12 מנוף הגליל נעצרה היום (חמישי) בחשד שתקפה נערה אחרת. בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות היא נראית משליכה את הנערה לרצפה ובועטת בה באכזריות בגבה, בעוד זו אינה מגיבה כלל והיא ככל הנראה חסרת הכרה.

בעקבות הסרטון, פתחה המשטרה בחקירה מהירה והצליחה לאתר את החשודה. חקירת האירוע ונסיבותיו נמשכת.

לפני כשבוע וחצי פורסם ברשת תיעוד של אירוע מזעזע בפתח תקווה - שבו נראו כמה בני נוער מכים באכזריות ילד. בעקבות התיעוד פתחה המשטרה בחקירה ועצרה ארבעה נערים, בני 17-15, בחשד למעורבות באירוע האלים. בסרטון המטריד שהופץ, נראים הנערים מכים את הילד בפניו, צועקים עליו שישכב על הרצפה וחלק מהם אף מתעדים את המקרה.

כמו כן, הנערים נצפו מכים את הילד עם מקלות, צועקים עליו "רד על הרצפה", מקללים אותו: "תגיד שאתה שרמוטה", "תגיד שאתה זונה". בהמשך, הנערים האלימים מבקשים ממנו כתובת של מישהו, והוא אומר להם שהוא לא יודע אותה. גם כשהילד ביקש מהם להפסיק ואמר להם: "אמא שלי מאושפזת בבית חולים" - הם לא חדלו.

ללא רחמים: בני נוער מכים באכזריות ילד בפתח תקווה. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אירוע הינץ' בפתח תקווה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא

פרקליטות מחוז מרכז הגישה מוקדם יותר השבוע לבית המשפט לנוער בפתח תקווה כתב אישום נגד ארבעה מהנערים החשודים בלינץ'. העבירות המיוחסות לארבעה בכתב האישום הן בין היתר תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות ופציעה בנסיבות מחמירות.

במשטרה חושדים כי הנערים התוקפים ניסו להשיג את שמו וכתובתו של הנער שאחז באקדח איירסופט באירוע אלים נוסף שקדם ללינץ' - ותועד והופץ גם כן ברשתות החברתיות. החקירה בעניין האירוע עם אקדח האיירסופט עוד נמשכת והחשודים במעורבות בו יובאו בקרוב לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בפתח תקווה. אחד מהחשודים באירוע הוא בן ה-15 שהותקף באירוע הלינץ' ואף הודה בחקירתו שנכח באירוע. לפני מספר ימים, הוא שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully