וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטת ששיתפה תמונות בהלבשה תחתונה תועדה מקבלת לאפ דאנס בבית המשפט

16.10.2023 / 0:14

השופטת מקולומביה שעוררה סערה בשנה שעברה כששיתפה ברשת תמונות סקסיות שלה בבגדי ים והלבשה תחתונה, עושה שוב בלגאן כשתיעוד שלה מקבלת לאפ דאנס בבית המשפט הופך לויראלי

סרטוני האינסטגרם הנועזים של ויויאן פאולינה/vivianpolaniaf3

איזה מין שופטת: ויויאן פאולינה ממשיכה לעורר סערה, כשהפעם תועדה השופטת מקבלת ריקוד אירוטי בבית המשפט בקולומביה.

אז בואו נזכיר לכם קצת מאיפה אתם מכירים אותה. בשנה שעברה עלתה השופטת הנועזת לכותרות כששיתפה תמונות חושפניות שלה בבגדי ים והלבשה תחתונה ברשתות החברתיות. מאוחר יותר פורסם שהיא הגיעה חצי עירומה לדיון וירטואלי של בית המשפט ועישנה במיטתה במהלך הדיון - מה שככל הנראה הוביל להשעייתה מהתפקיד למשך שלושה חודשים. רבים חשבו שזה מה שיוביל גם לפיטוריה ממערכת המשפט, אך כעבור שלושה חודשים ויויאן שיתפה את העוקבים שלה ברשתות החברתיות שהיא חזרה לתפקיד - והכחישה שהושעתה עקב מעשיה. היא כתבה אז: "זו החזרה הרשמית שלי!!! אלו היו חודשים קשים מאוד, התאושששתי מהבעיות הבריאותיות שלי וחזרה לי השלווה שלי, אפילו הרצון לחיות. תודה רבה לכולם על כל מילות האהבה, בזכותכם אני יכולה ללבוש את גלימת השופטת שלי שוב! אני חייבת להבהיר שמעולם לא הושעתי, אלא הורחקתי מתפקידי עקב בעיות בריאותיות". מאז חזרה לשתף תמונות פרובוקטיביות שלה על אף שרבים מרימים גבה ומעבירים עליה ביקורת.

כעת השופטת הפרובוקטיבית מעוררת שוב סערה לאחר שפורסם תיעוד שלה מקבלת לאפ דאנס מגבר שרירי בבית המשפט לצדק בקוקוטה, קלומביה. ויויאן מצולמת כשהיא מצחקקת על כיסא כשגבר בסינר רוקד על ברכיה ומאכיל אותה בוופל בצורת איבר מין גברי. מסביב עובדי בית המשפט נראים צוחקים ומתעדים את הסצנה בטלפונים שלהם.

ככה מתנהגת שופטת?

הסרטון כמובן עורר מחלוקת, כאשר עורכי דין ופקידי ציבור אחרים ביקרו את מעשיה של השופטת שכבר סומנה במקור לצרות. עם זאת, השופטת טוענת שלא עשתה שום דבר לא ראוי ושהכל התרחש מחוץ לשעות העבודה. בשיחה עם התקשורת המקומית, ויויאן אמרה: "הוזמנו למסיבת יום האהבה והידידות, זה נקרא 'מסיבה צבעונית'. כל בית משפט היה אמור לעשות אירוע אופטימי. אני לא חושבת שזה סרטון בעל אופי מיני, פשוט היינו מלאי חיים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

עם זאת, מועצת המחלקה המשפטית של נורטה דה סנטנדר ודוברת אראוקה אמרה: "בעבודה משותפת עם המינהל המשפטי של קוקוטה, אנו רואים צורך לקבוע הנחיות שיש להקפיד עליהן עבור פקידים ועובדים בנוגע לשימוש יעיל במרחבים ציבוריים". עורכת הדין כריסטיאן לין מסרה לתקשורת המקומית: "שופטים נתונים לביקורת ציבורית, וכשאנשים ראו זאת, הם פירשו שמה שנפגע הוא כבוד הצדק. אי אפשר להפוך את בית המשפט לצדק והשטחים המשותפים שלו לבית בורלסק - וזה מה שרואים בסרטון".

ואכן בעקבות הסרטון הזה, מועצת מערכת המשפט של נורטה דה סנטנדר גינתה את התנהגויות של השופטת ופרסמה חוזר הקורא לפקידים לציית ל"שימוש הולם במרחבים הציבוריים". זה לא נגמר בגינוי ושוסע לאחר מכן ועדת המשמעת של מערכת המשפט הטילה סנקציה ראשונה נגד השופטת שהושעתה מתפקידה למשך שלושה חודשים, שבמהלכם לא תקבל גם משכורת.

"היא ביצעה את מעשה הזימה הפסול בשטח היכל המשפט בקוקוטה, לעיני חבריה לעבודה, שאותם לקחה בהפתעה ללשכתה כדי לראות את המעשים", הסבירה הוועדה. "היא עשתה זאת מול עמיתיה בצורה מחושבת ופוגענית".

מוקדם יותר השנה ויויאן פאולינה חשפה שקיבלה איומי מוות מחברי כנופייה ושהיא מפחדת לחייה. היא העלתה תמונה לאינסטגרם כשהיא כמובן לבושה בחזייה בלבד וכתבה: "התגעגעתם אליי? הייתה לי אחת מאותן שפעות מוות איטיות, שנוספה למצב הביטחוני החמור שבו אני נמצאת! תודה על ההודעות הנחמדות שלכם". היא גם כתבה בחשבון האינסטגרם השני שלה: "מול ויברציות רעות, תמיד לשמור על חיוך!". אמנם ויויאן לא חשפה את טיבו המדויק של "המצב הביטחוני החמור", אך סיפרה שקיבלה איומי מוות מכנופיית פשע חמושה, על ששלחה כמה מחבריה לכלא בתיקים שניהלה.

ומה התגובה שלה?

השופטת ניסתה להסביר את עצמה לאחר פרסום הסרטון וניסתה להפחיתה בחשיבות של מה שהופיע בתמונות והבהירה שהכל היה חלק ממסיבה שנערכה בבית המשפט שמטרתה היא לתגמל את השופט הטוב ביותר. "הכוונה שלי הייתה ליהנות. זה לא היה אירוטי, לא, מה שזה גרם היה צחוק", אמרה בראיון ל-Sin Carreta.

עבורה, המעשה הזה היה משהו נורמלי לחלוטין והיא מדגישה שהיא לא השופטת היחידה שמופיעה בסרטון. "כל השופטים השתתפו, אבל מכל מי שהיו שם, היחידה שהוזכר זה אני. באותו לילה כולם צחקו", מספרת פולניה, שגם ביקשה לחזור ולהדגיש כי הרקדן שמופיע בסרטון היא לא חשפן.

יחד עם זאת, השופטת הודתה שהם שתו משקאות חריפים בשעות העבודה, בבית המשפט וטענה שכיום היא איבדה את יכולתה לעבוד עקב בעיות בריאות וכי היא כמעט לא יכולה לקום מהמיטה."יש לי דלקת גרון ובעיות נפשיות. יש לי תסמונת דיכאון כרונית, שבגללה הייתי מחוסרת כושר עבודה במשך ארבעה חודשים בשנה שעברה", אמרה לערוץ 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully