וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חזרתי!": השופטת שהושעתה בגלל תמונות עירום הפתיעה את כולם

27.3.2023 / 1:32

ויויאן פולניה הושעתה בנובמבר האחרון לשלושה חודשים אחרי שהיתה חצי עירומה ועישנה במיטה במהלך דיון זום של בית המשפט. אלא שכעת חלה תפנית מפתיעה בעלילה יחד עם כמה פוסטים, איך נאמר, לא הכי צנועים בעולם

סרטוני האינסטגרם הנועזים של ויויאן פאולינה/vivianpolaniaf3

זוכרים שסיפרנו לכם על ויויאן פולניה? השופטת הקולומביאנית הצעירה הושעתה מתפקידה לשלושה חודשים אחרי שפרסמה תמונות נועזות שלה ברשתות חברתיות ולאחר מכן הגיעה חצי עירומה ועישנה במיטה במהלך דיון זום של בית המשפט. אלא ששלושת החודשים כבר חלפו ולויויאן יש מסר לאלו שמתגעגעים אליה וגם ל"הייטרים" שדרשו שתתפטר או תפוטר מתפקידה אחרי הפרשה והגילויים על התמונות שלה.

בפוסט שהיא העלתה לאינסטגרם לפני כמה שבועות היא כתבה: "אני מקווה שתקראו את הסיפור שלי לפני שתשפטו אנשים ותאמינו לרכילויות. אל תתגעגעו אליי יותר מדי משום שאני חוזרת בקרוב!!".

ממשיכה להיות פעילה ברשת

מי שחשב שההשעיה הזו תמתן את ויויאן ותגרום לה להיות "צנועה" יותר - טעה בגדול. בפוסט נוסף שהעלתה השופטת בת ה-34 אפשר לראות אותה שוכבת על המיטה עם חוטיני קטנטן וחזייה אדומה. היא כתבה "הם אמיתיים" והצביעה על הקעקועים החדשים שלה.

ויויאן פולניה. מתוך אינסטגרם,
לא הפכה להיות צנועה יותר. אחד הפוסטים האחרונים שלה/מתוך אינסטגרם

כמובן שלעוקבים שלה היה הרבה מה להגיד על הפוסטים הבוטים שלה כשחלק תמכו בה וחלק גם קטלו. "מאחורי הפנים היפים, הגוף החטוב והאינטיליגנציה שלה בעבודתה, מסתתר בנאדם נהדר שצריך להיות מובן ומוערך", כתבה אחת המגיבות.

בתקשורת המקומית דווח שעונש ההשעיה של פולניה הסתיים בסוף פברואר האחרון, אבל לא ברור מתי בדיוק ואם בכלל היא תחזור לעבודתה.

אבל אז הגיע הטוויטס בעלילה

למרות הפרסומים, לפני ארבעה ימים שיתפה פולניה תמונה שלה בגלימת שופטת על מדרגות מה שנראה כבית המשפט המקומי וכתבה: זו החזרה הרשמית שלי!!! אלו היו חודשים קשים מאוד, התאושששתי מהבעיות הבריאותיות שלי וחזרה לי השלווה שלי, אפילו הרצון לחיות. תודה רבה לכולם על כל מילות האהבה, בזכותכם אני יכולה ללבוש את גלימת השופטת שלי שלי שוב!! ??". היא הוספיה שהיא "חייבת להבהיר שמעולם לא הושעתי, אבל הורחקתי מתפקידי עקב בעיות בריאותיות".

יומיים לאחר מכן היא פרסמה תמונה עם מחשוף עמוק וכתבה: "תודה רבה לכולם על כל התגובות, גם הטובות וגם הרעות, ביקורת היא בסיס האישיות של כל אדם וזכותו של כל אחד לחשוב אחרת. ברור שאני אוהבץ יותר את המחמאות חחח... אני אוהבת אותן מאוד. בכל מקרה - הנה אני שוב איתכם עומדת איתנה כדי לעשות צדק!!! ❤️ ❤".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully