וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטת נחקרה בעקבות תמונות חושפניות שלה, והגיעה חצי ערומה לדיון

27.11.2022 / 23:40

שופטת מקולומביה ספגה המון ביקורת אחרי שהעלתה לרשת תמונות סקסיות שלה בבגדי ים והלבשה תחתונה, אך לא נבהלה גם כשבית המשפט החל לחקור את מעשיה וגם כשכנופיה מקומית איימה על חייה - אבל אז היא הגיעה לדיון זום בלי בגדים והושעתה

סרטוני האינסטגרם הנועזים של ויויאן פאולינה/vivianpolaniaf3

שופטת קולומביאנית, שהתפרסמה במדינה בשל שיתוף תמונות נועזות שלה ברשתות החברתיות, קיבלה בשבוע שעבר השעיה לשלושה חודשים כיוון שהגיעה חצי עירומה ועישנה במיטה במהלך דיון וירטואלי בבית המשפט.

ויויאן פולניה, שמכהנת כשופטת בבית המשפט המחוזי הראשון לפשעים פליליים בעיר קוקוטה, החלה לצבור עוקבים באינסטגרם בשנת 2020 אחרי שהופיעה בתקשורת המקומית. על פולניה נשמעה לא מעט ביקורת בעבר על כך ששופטת מעלת תמונות חושפניות שלה לרשת. בנוסף, נשמעו טענות על כך שהיא קיבלה הנחות מחברות בגדים בעקבות העלייה במספר העוקבים שלה, מה שגרם לפתיחה של חקירה מצד הועדה השיפוטית העליונה. כששמעה על כך היא הגיבה: "אני האישה היחידה במדינה שאין לה זכות ללבוש בגד ים, בגלל שזה נגד הכבוד של בית המשפט".

כבוד השופטת

למזלה, פולניה הצליחה אז לשמור על עבודתה והיא המשיכה להתלבש איך שהיא הרגישה שמקובל לעבודתה, למרות שהתבקשה ללבוש בגדים גדולים יותר כדי לא לחשוף את גופה. "זה דבר אחד להיות חזקה ואולי הם חושבים שאני צעירה מאוד, אבל אני בעבודה הזאת מאז שאני בת 18", היא אמרה, "תמיד כיבדתי את הקולגות והשותפים שלי. אתם לא מסוגלים להאמין כמה קשה זה להתלבש בשמלה כל כך ארוכה ולשמוע דיונים שנמשכים מעל ארבע שעות".

בתחילת השנה דווחו שהיא קיבלה איומי רצח מכנופיה מקומית. העיתון לה אופיניון דיווח שהיא אוימה בגלל ששלחה חלק מחברי הכנופיה לכלא. שופט אחר הגדיר את פולניה כ"אישה שעמדה בדיונים ציבוריים והיד שלה לא רעדה כשקיבלה החלטות קשות כששלחה מישהו לכלא". אולי בגלל זה היא ממשיכה להעלות תמונות עד היום, גם באינסטגרם וגם בטיקטוק, למרות הביקורת ואיומי הרצח. היא השיגה עד כה כ-350 אלף עוקבים.

ואז הגיע הדיון בערום

אבל הכל התרסק בשבוע שעבר כשוועדת המשמעת המשפטית בנורטה דה סנטנדר שבצפון-מזרח קולמוביה קבעה ביום שלישי כי השופטת הפרה תקנות מנהליות מרובות, כך דיווחה רשת החדשות בשפה הספרדית Infobae.

פולניה, בת ה-34, חזרה לכותרות בשבוע שעבר כשהופיעה בשיחת זום כשהיא מתרווחת במיטתה במה שנראה כמו הלבשה תחתונה נועזת ומעשנת סיגריה במהלך דיון בבית המשפט הקשור לפיגוע מכונית תופת נגד חטיבה צבאית שהתרחש בעיר קוקוטה ביוני 2021.

הסרטון הנועז של השופטת הפך במהירות לויראלי וגרם לוועדת המשמעת לפתוח בחקירה. על פי פסיקת הפאנל בת 16 העמודים, פולוניה שמרה את המצלמה שלה כבויה במשך כמעט שעה לפני שהדליקה אותה, וחשפה שהיא שוכבת במיטה במצב "ראוי לגינוי", כשהיא נראית "פרועה ועם עיניים מנומנמות", ודיבורה נשמע מטושטש. כשעורך דין שנכח בדיון אמר לשופטת שהמצלמה שלה נדלקה, פולוניה כיבתה אותה במהירות.

השופטת ויויאן פאולינה בדיון וירטואלי. ZOOM, צילום מסך
השופטת הכחישה כי היא הייתה עירומה למחצה בו וטענה כי נאלצה לשכב במהלך הדיון כי סבלה מהתקף חרדה/צילום מסך, ZOOM

הוועדה ציינה כי ההחלטה על הוצאת פולוניה לחופשה ללא תשלום עד פברואר התקבלה לאחר שנקבע כי היא אינה כשירה למלא את תפקידה - מאחר שלא כיבדה את הצדדים בדיון ולא עמדה בקוד הלבוש השיפוטי.

"מצב כזה אינו עולה בקנה אחד עם הכבוד והזהירות שבהם על שופט הרפובליקה לעשות צדק, מה שמראה חוסר כבוד ברור מצדה", נכתב בפסק הדין.

פולוניה שברה את שתיקתה בעקבות השערורייה שעורר הסרטון, הכחישה כי היא הייתה עירומה למחצה בו וטענה כי נאלצה לשכב במהלך הדיון כי סבלה מהתקף חרדה ולחץ דם נמוך.

בשיחה עם רדיו Blu, פולוניה אמרה שהיא עבדה קשה מאוד, מה שגרם לה למאבקים בבריאות הנפשית שלה. היא גם טענה שהיא סבלה מזה זמן רב מהצקות על ידי חבריה השופטים ומאוימת תמידית בעונשים בגלל האופן שבו היא מתלבשת.

כאמור, היא נחקרה בעבר על שיתוף התמונות המנועזות שלה שלה בהן היא לובשת תלבושות בסגנון BDSM והלבשה תחתונה מזערית ומציגה את 37 הקעקועים שלה בעמוד האינסטגרם שלה, שם יש לה יותר מ-350,000 עוקבים.

בראיון עם המגזין הקולומביאני Semana, אמרה השופטת שכשהיא הגיעה לראשונה לקוקטה, היא לא הייתה יכולה ללבוש מכנסיים ארוכים בגלל החום הגבוה, אז היא בחרה ללבוש מכנסיים קצרים וחולצות טריקו, למרות שזה גרם לכמה אנשים סביבה לתחושה לא נוחה/

במקביל היא גילתה את הקרוספיט, ותרגול הכושר האינטנסיבי שינה את צורת גופה - ואז פולוניה עברה ללבוש שמלות "ארוכות ואלגנטיות" לעבודה בבית המשפט.

פולוניה אמרה שגם הלבוש החדש שלה זכה לביקורת על היותו סקסי מדי, והיא נקראה להתכסות בחלוק של שופט. "נמאס לי לרצות אנשים" היא אמרה ולמרות השערורייה בעקבות סרטון הזום, פולוניה אמרה שהיא לא תשנה את אישיותה והדרך בה היא מתלבשת עבור אף אחד.

  • עוד באותו נושא:
  • שופטת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully