וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התושבים כבר ביקשו לבטל: הזוג נתניהו שוב מתכנן לנפוש בנווה אטי"ב

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 20:39

לאחר שכבר נפשו בחודש יולי במקום, בחרו בנימין נתניהו ורעייתו לבצע חופשה נוספת במושב בצפון למשך שישה ימים בחול המועד סוכות. היישוב ביקש לבטל את החופשה בטענה כי תגרום הפרעה בלתי סבירה ותשבש את חיי התושבים

בווידאו: המפגינים שישנו במושב שבו נתניהו נופש: "רק רוצים למחות"/מחאת הצפון

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה מתכננים חופשה נוספת בנווה אטי"ב, הפעם למשך שישה ימים בחול המועד סוכות. בתגובה להודעה, פרסם היום (רביעי) היישוב נווה אטי"ב מכתב, שבו דרש מלשכת ראש הממשלה לבטל את החופשה במלון ספציפי זה. כמו כן, פעילי המחאה כבר החלו להתכונן לשבוע של הפגנות במקום.

חופשתו המתוכננת של נתניהו מגיעה לאחר שבפעם הקודמת שבה התארח במושב, הדבר גרם לשיבוש משמעותי בשגרת חיי התושבים ותושבי האזור. בחופשתם הקודמת של ראש הממשלה ורעייתו מסרו תושבי היישוב כי הם לא היו מסוגלים לראות את בני משפחתם בעקבות החסימות. בנוסף טענו כי הם היו מנועים מלקנות תרופות, ואף חלקם לא היו מסוגלים לצאת לעבודה.

הישוב נווה אטי"ב מבקשת מבני הזוג נתניהו לבטל את חופשתם הקרובה במקום כדי לא לשבר את חיי התושבים. 20 בספטמבר 2023. לוח מודעות נווה אטי"ב, אתר רשמי
המכתב שפורסם על ידי ישוב נווה אטי"ב/אתר רשמי, לוח מודעות נווה אטי"ב

"מקווים שנלמדו הלקחים"

היישוב מסר במכתב כי "במהלך שבוע הבא תתקיים פגישה של כל גורמי הביטחון הנוגעים בדבר, וננסה שוב (לאחר שבפעם הקודמת גורמי הביטחון לא עמדו בסיכומים) להגיע איתם להבנות והסכמות על מנת לאזן בין הצרכים של שני הצדדים, בתקווה שנלמדו לקחים ולאחר שבג"ץ פסק את דברו בפעם הקודמת".

עוד הוסיפו תושבי היישוב והבהירו כי כל תרחיש שבו יגיעו נתניהו ומשפחתו לנפוש במושב יפר את אורח החיים במקום. "סגירת שערים והגבלת תנועה תגרום נזק עצום לחופש התנועה ולתיירות. פתיחת שערים תגרום לכניסת מאות מפגינים אל תוך היישוב במהלך החג והפרעה לשגרת החיים", מסרו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
באישור המשטרה: הפגנה בנווה אטי"ב, שם הזוג נתניהו נמצא בנופש. 8 באוגוסט 2023. אמיר שושני, אתר רשמי
באישור המשטרה: הפגנה בנווה אטי"ב, שם הזוג נתניהו נמצא בנופש. 8 באוגוסט 2023/אתר רשמי, אמיר שושני
מלון פנדה נווה אטי"ב. אלכס גיינר, אתר רשמי
המלון "פנדה" בנווה אטי"ב שבו התארחו רה"מ ורעייתו/אתר רשמי, אלכס גיינר

כשנתניהו "הטעה" את המפגינים

כאמור לפני כחודש הגיעו בני הזוג נתניהו לחופשה במלון "פנדה" שבמושב. מפגינים רבים חיכו להם אז, וכדי "להטעות" אותם הגיע נתניהו מהכניסה המזרחית למושב, מכיוון מג'דל שמס. מסוק ליווה את שיירת רה"מ מהאוויר.

לקראת בואם של בני הזוג למושב, המשטרה נפרסה בכוחות גדולים באזור ואף פרסה בכבישים המובילים למושב מחסומים, שנועדו למנוע את הגעת המפגינים למושב. גם בכניסה למושב עצמו נפרס מחסום, ורק אלו המתגוררים או נופשים במושב - היו רשאים לעבור אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully