וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סון הר מלך לא חוזרת בה: "זה פשע שבן אוליאל יושב ככה"

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 8:50

חברת הכנסת מעוצמה יהודית הבהירה כי הסיבה שהיא מגבה את רוצח משפחת דוואבשה היא משום שהיא מאמינה שהוא חף מפשע: "מערכת הביטחון מצאה דרך קלה של עינויים שכל אחד היה מודה בכל דבר". סב המשפחה חוסיין דוואבשה: "אנשים כאלה לא צריכים להיות בכנסת"

בוידאו: לימור סור-הר מלך: "עמירם בן אוליאל חף מפשע"/יוצר אור

ח"כ לימור סון הר מלך מעוצמה יהודית מסרבת גם הבוקר (רביעי) לחזור בה מהאמירה שעמירם בן אוליאל, רוצח בני משפחת דוואבשה בדומא, הוא "צדיק קדוש" והיא עדיין מאמינה בחפותו. בריאיון לרדיו "קול ברמה" אמרה הבוקר סון הר מלך: "אדם שמקפיד על שמירת עיניים הוא צדיק קדוש. לא אמרתי זאת ביחס למעשה שמיוחס לו. לא אתנצל על דברים שאמרתי. זה פשע שהוא יושב ככה".

עוד אמרה חברת הכנסת: "איני מגבה את מעשה הרצח. אני מגבה את עמירם כי מאמינה שהוא חף מפשע. לא הייתי מגבה רוצח. מערכת הביטחון מצאה דרך קלה של עינויים שבה כל אחד מאיתנו היה מודה בכל דבר. כל יהודי במדינת ישראל צריך שלא לישון בידיעה שיש יהודי שיושב בכלא רק בגלל משפט שמבוסס על עינויים".

לימור סון הר-מלך. יוצר אור, אתר רשמי
לימור סון הר-מלך/אתר רשמי, יוצר אור

את הדברים אמרה בהמשך לדבריה ביום שני באירוע לגיוס כספים לטובת קמפיין למען בן אוליאל. סון הר מלך סיפרה כי ביקרה את מי שהורשע ברצח בני המשפחה והגיעה יחד עם גבר נוסף כי בן אוליאל נמנע מלפגוש אותה ביחידות בגלל היותה אישה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מסע"ת משפ' דוואבשה- דורשים פיצויים של מליוני שקלים מהמדינה 8 במאי 2017. ניב אהרונסון
הסב חוסיין דוואבשה/ניב אהרונסון

חוסיין דוואבשה, סבו של התינוק עלי דוואבשה שנרצח על ידי בן אוליאל, התראיין הבוקר לתוכנית "שבע-תשע" עם ענת דוידוב וגיא פלג ברדיו 103fm ותקף את דבריה של חברת הכנסת מעוצמה יהודית: "אנשים כאלה לא צריכים להיות בכנסת. כל אחד שישים את עצמו במקומי. הוא יהיה מבסוט מדברים כאלה? בטח שלא".

דוואבשה התייחס גם לנכדו אחמד, ששרד את הפיגוע בדומא, וכיום כבר בן 14. "הוא מבין את כל הדברים וזוכר את כל מה שהיה. כל מה שהוא רוצה זה ללמוד ולהמשיך את החיים שלו בשקט", אמר הסב והתייחס לקריאות לשחרר את הרוצח: "שלא יתחילו לדבר שטויות. הוא הודה בעצמו בלי שילחצו עליו".

גם חבר הכנסת אחמד טיבי (חד"ש-תע"ל) התייחס גם הוא בריאיון ל-103fm לדברים של סון הר מלך: "תתארו לכם שהיינו אומרים בדיוק אותו דבר על רוצחי משפחת פוגל. כל שרי הממשלה היו מגיבים ומבקשים לפסול אותנו. פה רק שר אחד, משה ארבל, צדיק אחד בסדום, התייחס לאמירה הנוראה. אני לא אומר ניאו-נאצית כי אמרו שזה לא יפה להגיד את זה על יהודים, אולי אחרים יגידו".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully