וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינם של החשודים באיה נאפה: "חשוד נוסף צילם את המעשה - ושוחרר"

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 3:42

חמשת הישראלים החשודים באונס הבריטית יתייצבו מול שופט בקפריסין בפעם השלישית. רגע לפני, טוען עו"די סלוביץ, סנגורם של שניים מהחשודים, כי צעיר נוסף חשוד בצילום האירוע ושוחרר חזרה לישראל. זאת, בעוד שהוא טוען כי מיוצגיו "כלל לא נכחו בחדר" בזמן המעשה

בווידאו: ניר יסלוביץ', עורך דינם של הנערים החשודים באונס בקפריסין: "אעשה כל שניתן כדי להגיע לשחרור מוקדם"/מערכת וואלה!

הישראלים החשודים באונס הבריטית בת ה-20 באיה נאפה יובאו היום (שני) בפעם השלישית בפני שופט בבית המשפט של מחוז פמגוסטה בפראלימני. המשטרה המקומית טרם מסרה אם במועד זה יוגש כנגדם כתב אישום או שתתבקש הארכת מעצר לצורך המשך החקירה. זאת, ברקע טענת ההגנה כי ישראלי נוסף, שחשוד שצילם את ההתרחשות, שוחרר לישראל.

עורך הדין הבריטי מייקל פולק מארגון "צדק בחו"ל", שייצג את הנאנסת הבריטית ב-2019 וקיבל גם את ייצוגה של תיירת זו, יתייצב היום לראשונה בבית המשפט במסגרת תיק זה, ערוך להגן על זכויותיה של המתלוננת ולמצותן. היום יתייצבו גם עורכי הדין יניב הברי ודוד רוזן, שמייצגים שלושה מהצעירים החשודים, בני 19-20 ממג'דל כרום. אותם חשודים מודים כי קיימו מגע עם המתלוננת, אך טוענים שהמעשה היה בהסכמה. כמו כן, יתייצב גם עורך הדין ניר יסלוביץ, המייצג שני חשודים, ויחזור על טענתם כי לא היו במגע כלל עם המתלוננת.

איה נאפה 29 ביולי 2019. יואב איתיאל
איה נאפה/יואב איתיאל

עורך הדין יסלוביץ טוען כי במהלך חקירת החשודים, נחשף חשוד שנכח בחדר ואף צילם את ההתרחשות, אך שוחרר מחמת טעות על ידי חוקרי המשטרה הקפריסאית לישראל. זאת לפני קבלת תוצאות DNA, ועקב טעות של המתלוננת, שבמסדר זיהוי טענה כי לא זיהתה אותו.

יצויין כי עד כה אין אינדיקציה כי סרטון הופץ, ועד כה נמנעו החוקרים הקפריסאים מלייחס לצעירים הישראלים עבירה של צילום התקיפה המינית. כעת, מיוחסות לחושודים הישראלים עבירות חמורות בהן אונס, שהעונש המירבי בגינו בקפריסין, אם יורשעו, הוא מאסר עולם.

עו"ד יסלוביץ מסר בתגובה כי "הוכח בעת חקירות החשודים כי מרשיי לא שהו כלל בחדר וכי מי שכן נכח בחדר מוצא עצמו היום כציפור דרור בישראל . לא יעלה על הדעת שמי שכן נכח בחדר יהיה חופשי ומי שלא היה בחדר יהיה עצור. אעשה כל שניתן בידי על מנת שרשויות החקירה בקפריסין לא ימשיכו להקלע לקונספציה שגויה שתוביל אותם למסקנות המנוגדות לראיות הקיימות בשטח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully