וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן על איומי ראש המוסד: "אם תמשיכו עם החיסולים - חייכם יתקצרו"

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 18:59

מפקד משמרות המהפכה הגיב לדבריו של ברנע, שאמר כי הגיע הזמן לפגוע בבכירים בטהראן בשל מאמציה לבצע פיגועים נגד יהודים בחו"ל. "הציונים עסוקים בכמה בעיות, ולכן הם מוציאים איומים חדשים לפגוע במנהיגינו"

בוידאו: ראש המוסד: חוששים שרוסיה תמכור לאיראן נשק שיסכן את ישראל/גו לייב

מפקד משמרות המהפכה של איראן הזהיר היום (חמישי) את ישראל כי אם היא תמשיך לחסל בכירים במשטר, "חייכם יתקצרו". זאת בעקבות איומיו האחרונים של ראש המוסד דוד ברנע כלפי בכירי ההנהגה בטהראן.

לדברי הגנרל חוסיין סלאמי, אויביה של איראן "לא יכולים עוד לדבר איתנו בשפה מאיימת ולהשתמש במשפט 'כל האפשרויות, כולל הצבאיות, עומדות על השולחן כדי להתמודד עם איראן".

מפקד משמרות המהפכה, שצוטט על ידי כלי תקשורת באיראן, אמר כי "הציונים עסוקים בכמה בעיות, והסיכויים למותם הפכו לברורים. לכן, הם מוציאים איומים חדשים לחסל את המנהיגים שלנו".

חברי משמרות המהפכה בתרגיל במחוז אזרבייג'ן המזרחית, איראן, 17 באוקטובר 2022. רויטרס
חברי משמרות המהפכה בתרגיל במחוז אזרבייג'ן המזרחית, איראן, 17 באוקטובר 2022/רויטרס

בנאום נדיר שנשא ביום ראשון בכנס המכון למדיניות נגד טרור באוניברסיטת רייכמן, התייחס ראש המוסד לניסיונות של איראן לפגוע ביהודים ברחבי העולם, וגילה כי ישראל סיכלה 27 פיגועים. "אנחנו פועלים למנוע מהם להרוג יהודים בעולם. הגיע הזמן לגבות מהם מחיר. עד כה הגענו למפקדים ולפעילים. ניסיון לפגיעה ביהודים, כולל הברחת אמל"ח לישראל, יגבה מחיר משולחיהם. כולל בעומק איראן ובלב טהראן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully