וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימונים ורובה בארגז החול: נשק נמצא בגן ילדים ביישוב שגב שלום

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 12:44

בעקבות דיווח שהתקבל, סרקו כוחות המשטרה את גן הילדים. לבסוף, מצאה כלבת הגישוש "לוצי" בחצר הגן רובה מסוג "קרלו" ושני רימונים. על פי הערכה, בידי הבדואים בנגב יש בין 40 אלף ל-45 אלף כלי נשק ותחמושת בלתי חוקיים

רובה ורימונים שנמצאו בגן ילדים בשגב שלום/דוברות משטרת ישראל

כוחות המשטרה, יחד עם הכלבה "לוצי", איתרו שלשום (שני) נשק ורימוני רסס בחצר של גן ילדים ביישוב שגב שלום. במסגרת פעילות המשטרה לאיתור נשקים ואמצעי לחימה, התקבל ביום שני בבוקר דיווח על המצאות נשקים בחצר גן ילדים ביישוב הבדואי בדרום. בלשים ושוטרים, בסיוע כלבנית וכלבת הגישוש "לוצי", כמו גם חבלן משטרתי, נכנסו אל הגן ופינו את הילדים ששהו בו.

כוחות המשטרה סרקו את האזור, ולבסוף מצאה "לוצי" הכלבה רובה מסוג "קרלו", ושני רימוני רסס מוסבים בחצר הגן הילדים. חבלן המשורה ניטרל את הרימונים במקום, וכלל אמצעי הלחימה נאספו להמשך חקירה ואיתור המעורבים במעשה.

רובה, רימונים ונשקים נמצאו בגן ילדים בשגב שלום. 13 בספטמבר 2023. דוברות משטרת ישראל
גובה מסוג "קרלו" ושני רימונים שנמצאו בגן הילדים בדרום/דוברות משטרת ישראל

מהמשטרה נמסר כי על פי הערכה, בידי הבדואים בנגב יש בין 40 אלף ל-45 אלף כלי נשק ופריטי אמל"ח בלתי חוקיים. מיד עם כניסתו של מפקד המחוז ניצב אמיר כהן לתפקיד הוא קבע תוכנית לטיפול בתופעה. על כן, הוחלט לפתוח בתוכנית "אמל"ח בתנועה", מבקשת לתפוס את עברייני הנשק בזמן שהנשק ברשותם.

באופן שבו פעלה המשטרה עד כה היה קשה להגיש כתבי אישום נגד העבריינים, שהיו משתחררים ממעצר. התוכנית החדשה, המבקשת לתפוס את הנזק בזמן שהוא מועבר ליעדים העברייניים בתוך ישראל, צפויה לסייע בהרשאת הגורמים העברייניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully