וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריסת המפגינים באיילון: הנהג שוחרר בתנאים מגבילים

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 13:49

במהלך הלילה הנהג נחקר על ידי בוחני תנועה של המשטרה, ואחרי שיסיימו את כל הבדיקות הוא יזומן לחקירה נוספת. מתיעוד חדש נראה כיצד האבא נכנס למושב הנהג, כשלפתע הרכב מאיץ לעבר המפגינים - ועוצר אחרי כמה מטרים

בווידאו: תיעוד חדש מדריסת המפגינים באיילון/מנחם פרחי

הנהג שדרס מפגינים בנתיבי איילון במהלך ההפגנה נגד המהפכה המשפטית, שוחרר הבוקר (ראשון) בתנאים מגבילים בערבות עצמית. במהלך הלילה הוא נחקר על ידי בוחני תנועה של המשטרה שגם בדקו את הרכב. אחרי שיסיימו את כל הבדיקות, הוא יזומן לחקירה נוספת.

הנהג טען אמש שהדריסה הייתה טעות. לגרסתו בנו היה הנהג ברכב עד לעצירה בעקבות החסימה. הבן, נהג חדש, נבהל מההתרחשות, ובעקבות כך האבא ניסה להחליף אותו במושב הנהג.

בתיעוד מאירוע הדריסה אמש נראה האבא נכנס אל מושב הנהג, ומייד כשהוא מתיישב הרכב מאיץ באורח פתע לעבר המפגינים ועוצר אחרי מטרים ספורים. מייד אחרי העצירה החלה התקהלות סביב הרכב וניתן לראות את אחד המפגינים חוסם בגופו את הגישה אל הנהג הפוגע.

נהג דורס מפגינים שחסמו את איילון דרום. 9 בספטמבר 2023. אורי סלע
רגע הדריסה אמש באיילון/אורי סלע

במד"א דיווחו כי צעירה כבת 25 שנדרסה נפצעה באורח קל עם חבלה ברגלה. צוות רפואי שהוזעק למקום העניק לה טיפול ופינה אותה לבית החולים איכילוב בתל אביב. צעיר נוסף נפגע מהדריסה באורח קל וטופל במקום.

רני, אחד המפגינים שנפגע מהדריסה, סיפר אמש לוואלה!: "המשקפיים עפו. זה לא משהו שאתה מצפה לו, זה שם אותך באיזה שוק. היינו כאן ופתאום אחד הרכבים שעמד התחיל להאיץ. אני הייתי בקדימה שלו. הועפתי על המכסה, לא יודע אם מהפגיעה או שהפלתי את עצמי מאינסטינקט".

בלשכת ראש הממשלה הגיבו לאירוע הדריסה: "ראש הממשלה מגנה בחריפות כל צורה של אלימות, קורא לכולם לפעול באיפוק ולשמור על החוק". מנגד, ב"כוח קפלן" תקפו את נתניהו: "ההסתה של נתניהו מחלחלת ומביאה לנפגעים. מכונת הרעל שלו עובדת על טורבו בשעות האחרונות ומביאה לאירוע דריסה. הדם על ידיו של נתניהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully