וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו חשה ברע ואושפזה במהלך הלילה בבית חולים

עודכן לאחרונה: 8.9.2023 / 18:09

מהלשכה נמסר כי אשת ראש הממשלה חשה ברע עוד בזמן ביקורה בקפריסין, ומצבה לא השתפר גם לאחר חזרתה לארץ. במהלך הלילה אושפזה שרה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ושוחררה הבוקר. לפני כחודשיים, אושפז ראש הממשלה וטען כי התייבש, אולם לאחר שבוע הותקן בליבו קוצב לב

בווידאו: בשל הפרעת קצב: נתניהו עבר השתלת קוצב לב/דוברות שיבא

אשת ראש הממשלה שרה נתניהו חשה אתמול ברע ואושפזה הלילה (שישי) בבית החולים הדסה עין כרם. לאחר התייעצות עם רופאיה, היום בצהריים כבר שוחררה נתניהו לביתה.

בלשכת ראש הממשלה מסרו כי "ביום השני לשהותה של הגברת נתניהו בביקור בקפריסין היא חשה לא בטוב. היא המשיכה להרגיש כך גם לאחר חזרתה וביום חמישי בלילה הגיעה לפרופ' אלון פיקרסקי בהדסה עין כרם, שם נשארה לילה במח' הכירורגית למעקב וטיפול בנוזלים. היום לקראת הצהריים, לאחר שהכל נמצא תקין היא שוחררה לביתה".

בנימין נתניהו, שרה נתניהו, השבעת הממשלה, כנסת, 29 בדצמבר 2022. ניב אהרונסון
שרה ובנימין נתניהו/ניב אהרונסון

לפני כחודשיים, פונה ראש הממשלה נתניהו לבית החולים שיבא תל השומר ואושפז שם במהלך הלילה. ראש הממשלה טען תחילה כי התייבש והתמוטט בביתו, וכי האשפוז התרחש כתוצאה משהיה ממושכת בשמש. אולם במהלך אשפוזו, נבדק המחלקה הקרדיולוגית והותקן מכשיר ניטור בליבו.

כשבוע לאחר מכן, עבר נתניהו בהצלחה הליך להשתלת קוצב לב. בהודעה שמסר לציבור טרם ההליך, אמר: "אני מרגיש מצוין אבל אני מקשיב לרופאים שלי". מבית החולים נמסר כי: "במהלך הלילה התריע מכשיר הניטור של ראש הממשלה נתניהו על הפרעת קצב בליבו. בהמלצת רופאיו, הוחלט להשתיל בליבו קוצב לב", מסר המרכז הרפואי, "ההליך התבצע תחת טשטוש, על ידי פרופ' רועי בינרט ופרופ' איל נוף, ועבר בהצלחה, ללא סיבוכים. מצבו הרפואי של ראש הממשלה טוב, והוא יישאר להשגחה במחלקה הקרדיולוגית בשיבא".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully