וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזק קשרים במקביל: מספר המתלוננות נגד "ג'ק סגל" עלה ל-45

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 19:11

בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בירושלים הוארך ב-5 ימים מעצרו של יוסף מרדכי פרויזר, שלפי החשד קיים יחסי מין עם עשרות נשים תוך מצג שווא של זהותו. אחת המתלוננות העידה כי נאנסה על ידו, ואחרות טענו כי פגש אותן בחדרים לפי שעה כדי שלא יגיעו לביתו

בווידאו: תושב מרכז הארץ התחזה לבת 16 ופגע מינית במאות ילדים/מערכת וואלה NEWS

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) ב-5 ימים את מעצרו של יוסף מרדכי פרויזר, החשוד שקיים יחסי מין עם עשרות נשים תוך מצג שווא של זהותו, אותה כינה "ג'ק סגל".

מספר המתלוננות בתיק עלה ל-45, מתוכן 35 העידו שקיים עמן יחסי מין. לפי החשד, פרויזר הציג את עצמו כרווק המעוניין להינשא להן. כמו כן, אחת המתלוננות העידה במשטרה כי בשנת 2017 אנס אותה החשוד, שמכחיש את המיוחס לו. חלק מהנשים אף טענו כי פרויזר התחמק בתואנות שונות מלקחת אותו לביתו, ופגש אותן בדירות שמשולמות לפי שעה - עליהן בין היתר גרם לקורבנות לשלם.

לפי המשטרה, פרויזר תחזק קשרים עם כמה נשים במקביל, בין היתר בשיחות שניהל עמן מהבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה. באחת מהחקירות, תהה החוקר כיצד החשוד הצליח לתחזק כל כך הרבה מערכות יחסים מבלי שאף אחת תדע על השניה, וזה השיב בתגובה, "תחזקתי". היום בבית המשפט הביע החוקר את תדהמתו, ושיתף: "זה אפילו הפתיע אותי".

נעצר גבר שהתחזה ל "ג'ק סגל " והבטיח הבטחות שווא בכדי לקיים יחסי מין עם נשים. דוברות משטרת ישראל
"תחזק" קשרים במקביל. יוסף מרכזי פרויזר/דוברות משטרת ישראל

ג' אחת המתלוננות בפרשה, סיפרה שהכירה את פרויזר באפליקציית ההיכרויות טינדר. "הוא הופיע שם עם תמונה ושם מלא. התחלנו מערכת יחסים לכל דבר, והוא פגש את ההורים והחברים שלי". עוד הוסיפה על הקושי הראשון שנוצר עקב חייו הכפולים: "לא התראנו בסופי שבוע בכלל, וזה עורר קושי מסוים ביחסים, אבל הוא טען שמאחר והוא לבד בארץ, חשוב לו לטפח קשרים עם החברים של המשפחה שמארחת אותו".

"הוא סיפר שהוא עובד במרכז הישראלי לכלבי נחייה לעיוורים. שמעתי סיפורים מפה ועד הודעה חדשה על העבודה שלו, על כלב שצריך לחלץ או בעיה עם קליינט", תיארה ג' איך פרויזר בנה לעצמו זהות בדויה. "מבחינתי, הייתי עם גבר שמספר על החיים שלו, על העבודה שלו, ועל החברים שלו. זה הרגיש כמו כל מערכת יחסים נורמטיבית אחרת, חוץ מהעניין של סופי השבוע. גם לא הייתי בבית שלו, אבל זה לא הפריע לי כל כך, כביכול בגלל שהוא סיפר שהוא גר עם שותפים באיזו דירה מעפנה בירושלים. גם הוא תמרן עם זה, הוא לא הטיל על זה וטו בשום שלב - אבל תמיד בסוף זה לא הסתדר".

"פעם אחת החלטנו לבלות את סוף השבוע ביחד, אך הוא חזר בו. החלטתי בכל זאת ללכת לכתובת שבה הוא אמר לי שהוא מתגורר. כשהגעתי לשם, דפקתי על אחת הדלתות ושאלתי אם יש במקום דירת שותפים של אמריקנים - אך נאמר לי שבבניין גרות רק משפחות. למחרת, שאלתי אותו והוא עדיין טען שהוא אכן גר שם".

"דרך העוקבים שלו באינסטגרם הגעתי לעוד שתי נשים, אחת מהן נפרדה ממנו ארבעה ימים קודם לכן והשנייה יצאה איתו באותו הזמן, והוא היה בדרכו לפגוש את הוריה. יחד הגענו לעוד בחורות והחלטנו להתעמת איתו. יחד, הגענו אליו ארבע נשים, ובעימות דרשתי ממנו את תעודת הזהות שלו. ככה נחשפנו לזהות האמיתית שלו".

פרויזר חשוד בעבירות של בעילה במרמה, בעילה שלא בהסכמה חופשית. קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, העברת מידע כוזב במחשב ושיבוש מהלכי משפט.

  • עוד באותו נושא:
  • מרמה
  • מעצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully