וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב בישיבה חרדית: נחשפה זהותו של "ג'ק סגל", שחשוד שאנס נשים במרמה

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 13:12

המשטרה פרסמה תמונות בהן השתמש יוסף מרדכי פרויזר, בן 35 מירושלים, באפליקציות היכרויות. על פי החשד, פרויזר, חרדי נשוי ואב לילדים, שיקר לנשים לגבי זהותו והצהיר על רצונו במערכת יחסים ארוכה. עד כה נאספו נגדו 5 עדויות, והמשטרה מייחסת לו עבירה של בעילה במרמה

המשטרה פרסמה הבוקר (חמישי) את תמונתו של האדם שכינה את עצמו בשם "ג'ק סגל", ונעצר אתמול על ידי בלשי ימ"ר ירושלים לאחר שהשתמש בזהות בדויה והבטחות שווא כדי לקיים יחסי מין עם נשים במרמה. החשוד הוא רב בישיבה חרדית לתושבי חוץ באזור ירושלים.

המשטרה עצרה את החשוד, יוסף מרדכי פריזר בן ה-35 מירושלים, נשוי ואב לילדים תושב ארה"ב, בגין בעילה במרמה והיום מעצרו הוארך בשישה ימים. על פי החשד ועדויות הנשים שהתלוננו, יצר החשוד קשר עם נשים רבות במקביל, באמצעות יישומי היכרויות שונים, נפגש וניהל עמן מערכות יחסים רומנטיות תוך זהות בדויה בשם "ג'ק סגל" ונסיבות חיים שקריות שמסר להן במשך כמה חודשים.

נעצר גבר שהתחזה ל "ג'ק סגל " והבטיח הבטחות שווא בכדי לקיים יחסי מין עם נשים. דוברות משטרת ישראל
חלק מהתמונות שפרסם "ג'ק סגל" באפליקציות ההיכרויות/דוברות משטרת ישראל

כל זאת על פי החשד, תוך מצג שווא אודות זהותו, הסטטוס המשפחתי האמיתי שלו והבטחות שווא למערכת יחסים לטווח הארוך, לרבות נישואין והקמת משפחה.

עד כה, נאספו עד כה על ידי חוקרי מפלג ההונאה 5 עדויות של נשים שנפלו קורבן לתרמית זו של החשוד והחקירה העלתה חשד כי ישנן נשים נוספות שנפלו קורבן למעשים, והחקירה נמשכת בניסיון לאתר קורבנות נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully