וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מכירה את "ג'ק סגל"? תושב י-ם חשוד שהונה נשים כדי לקיים יחסי מין

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 12:44

עד כה נאספו חמש עדויות נגד החשוד, שזהותו לא הותרה לפרסום מעבר לכינויו באתרי ההיכרויות. לפי החשד, הוא שיקר לנשים לגבי זהותו האמיתית והסטטוס המשפחתי שלו והצהיר על רצונו במערכת יחסים ארוכה. המשטרה מייחסת לו עבירה של בעילה במרמה

ניידות משטרה. שלומי גבאי
מעצר החשוד הוארך היום בשישה ימים. ניידת משטרה, אילוסטרציה/שלומי גבאי

אזרח זר, תושב ירושלים בשנות ה-30 בחייו, נעצר אתמול בחשד שהשתמש בזהות בדויה ושיקר לנשים בכדי לקיים איתן יחסי מין - כך הודיעה היום (רביעי) המשטרה. עד כה נאספו חמש עדויות של נשים נגדו האיש, שזהותו לא הותרה לפרסום מעבר לכינויו ברשת, והמשטרה מייחסת לו עבירה של בעילה במרמה. מעצרו הוארך היום בשישה ימים.

על פי החשד, נהג האיש - תחת הכינוי "ג'ק סגל" - לפנות באתרי היכרויות לנשים רבות. כך הוא ניהל כמה מערכות יחסים רומנטיות, תוך שהוא משקר לגבי זהותו האמיתית, הסטטוס המשפחתי שלו, ומצהיר על כוונותיו למערכת יחסים ארוכה, ואפילו להקים משפחה ולהינשא להן.

החקירה נגדו נפתחה השבוע לאחר שהוגשה נגדו תלונה, ובמשטרה בוחנים אם מעבר לחמש העדויות שנאספו, ישנן נשים נוספות שנפגעו מהחשוד.

"המשטרה קוראת לכל מי שנפלה קורבן למעשיו של החשוד שכינה עצמו באתרי ההיכרויות 'ג'ק סגל', לדווח על כך בהקדם למשטרה באמצעות תלונה מקוונת או באחת מתחנות המשטרה", נמסר בהודעת המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully