וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחד מילדיו נולד במקביל למערכת היחסים שלנו": המתלוננת שחשפה את "ג'ק סגל" מספרת

עודכן לאחרונה: 26.8.2023 / 15:49

ג' מתארת איך בנה לעצמו הרב בן ה-35 מירושלים את הזהות הבדויה שאיתה על פי החשד הונה נשים לשכב איתו: "סיפור שגר בדירת שותפים ועובד עם כלבי נחייה". אחרי שחשפה אותו, היא קוראת לנשים נוספות להתלונן במשטרה. "גאה להיות זו שמביאה לנפילתו של אנס סדרתי"

בווידאו: נשים לקחו קצבאות נכות בסך מיליוני שקלים בזמן שתועדו עושות כושר וסחרו בסמים/דוברות משטרת ישראל

ג' היא אחת מהמתלוננות נגד יוסף מרדכי פרויזר בן ה-35 מירושלים, הרב בישיבה החרדית שנעצר השבוע בחשד שהשתמש בזהות בדויה ביישומי היכרויות תחת השם הבדוי "ג'ק סגל", ושיקר לנשים בכדי לקיים איתן יחסי מין. לאחר שהבינה כי רומתה, הצליחה ג' ליצור קשר עם המתלוננות הנוספות בפרשה, להתעמת עם פרויזר ולגלות את זהותו האמיתית. היום (שבת), היא מספרת לוואלה! על ההיכרות ביניהם, ההונאה שעברה, וקוראת לנשים נוספות שנפגעו ממנו - לגשת ולהתלונן במשטרה.

את פרויזר הכירה ג' בטינדר: "הוא הופיע שם עם תמונה ושם מלא. התחלנו מערכת יחסים לכל דבר, והוא פגש את ההורים והחברים שלי". היא מספרת על הקושי הראשון שנוצר עקב חייו הכפולים: "לא התראנו בסופי שבוע בכלל, וזה עורר קושי מסוים ביחסים, אבל הוא טען שמאחר והוא לבד בארץ, חשוב לו לטפח קשרים עם החברים של המשפחה שמארחת אותו".

נעצר גבר שהתחזה ל "ג'ק סגל " והבטיח הבטחות שווא בכדי לקיים יחסי מין עם נשים. דוברות משטרת ישראל
נעצר גבר שהתחזה ל "ג'ק סגל " והבטיח הבטחות שווא בכדי לקיים יחסי מין עם נשים/דוברות משטרת ישראל

"הוא סיפר שהוא עובד במרכז הישראלי לכלבי נחייה לעיוורים. שמעתי סיפורים מפה ועד הודעה חדשה על העבודה שלו, על כלב שצריך לחלץ או בעיה עם קליינט", מתארת ג' איך פרויזר בנה לעצמו זהות בדויה. "מבחינתי, הייתי עם גבר שמספר על החיים שלו, על העבודה שלו, ועל החברים שלו. זה הרגיש כמו כל מערכת יחסים נורמטיבית אחרת, חוץ מהעניין של סופי השבוע. גם לא הייתי בבית שלו, אבל זה לא הפריע לי כל כך, כביכול בגלל שהוא סיפר שהוא גר עם שותפים באיזו דירה מעפנה בירושלים. גם הוא תמרן עם זה, הוא לא הטיל על זה וטו בשום שלב - אבל תמיד בסוף זה לא הסתדר".

"פעם אחת החלטנו לבלות את סוף השבוע ביחד, אך הוא חזר בו. החלטתי בכל זאת ללכת לכתובת שבה הוא אמר לי שהוא מתגורר. כשהגעתי לשם, דפקתי על אחת הדלתות ושאלתי אם יש במקום דירת שותפים של אמריקנים - אך נאמר לי שבבניין גרות רק משפחות. למחרת, שאלתי אותו והוא עדיין טען שהוא אכן גר שם". ג' ידעה שפרויזר משקר לה, ובחרה לברר אם יש נשים נוספות שנפגעו ממנו.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
יוסף פרויזר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תמונה של פרויזר ברשת/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יוסף פרויזר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פרויזר בטינדר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"דרך העוקבים שלו באינסטגרם הגעתי לעוד שתי נשים, אחת מהן נפרדה ממנו ארבעה ימים קודם לכן והשנייה יצאה איתו באותו הזמן, והוא היה בדרכו לפגוש את הוריה. יחד הגענו לעוד בחורות והחלטנו להתעמת איתו. יחד, הגענו אליו ארבע נשים, ובעימות דרשתי ממנו את תעודת הזהות שלו. ככה נחשפנו לזהות האמיתית שלו. בחורה אחרת דרשה ממנו לדעת האם יש עוד נשים שהוא הונה, והוא הודה שכן. יצרנו גם איתן קשר וגילינו על שמונה נשים. בהמשך, איתרנו אחת נוספת - שגם הגישה תלונה במשטרה".

ג' מספרת שמאז חשיפת המקרה, התקבלו 35 פניות מנשים שונות שנפלו קורבן לפרויזר. "הוא היה רב בישיבה. אז גם יצרנו קשר עם ראש הישיבה - בן אדם מקסים שפיטר אותו מיד ועשה המון צעדים כדי לסייע למשפחתו". פרויזר, תושב ארה"ב, נשוי עם שני ילדים."אחד מהם נולד במקביל למערכת היחסים שלנו".

"חששתי ללכת למשטרה אבל חייבת להגיד שהם היו מקסימים, רגישים, קשובים ומכבדים מהרגע הראשון ולקחים את זה מאוד ברצינות", מספרת ג', וקוראת לנשים נוספות שנפלו לפרויזר קורבן: "חשוב שכולן ידעו שנשים יכולות ללכת לפנות ולדבר כי הן באמת ביידיים טובות. חשוב מאוד שהן יבואו להתלונן. על אף שאני מזועזעת, ולא שמחה לעבור את הדבר הזה, אני גאה להיות זו שאצלה זה נעצר. זו שמביאה למפלתו של אנס סדרתי, לא פחות. חשוב שהצדק יצא לאור, הבן אדם הזה פשוט פושע".

עו"ד קובי קמר המייצג את המתלוננת ג' מוסיף כי: "התקשרו אליי 3 נשים נוספות ביממה האחרונה שנפגעו ממנו, האיש ככל הנראה מכה כבר תקופה האחרונה וזה התפשט בהרבה אפיקים. מדובר בשיטה חולנית של בנאדם, ככל הנראה אינטלגנט, שהצליח להפיל בפח בחורות דווקא אינטליגנטיות. הבחורות, למרבה הצער, נתנו בו אמון בו ובשיטה שבה הוא ביצע את הדברים. אנחנו עשה הכל בכדי שהפרקליטות לא תעגל פינות בכל הנוגע לעונש המגיע לו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully