וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל מחסור בתקצוב הסעות: תלמידים מהפזורה הגיעו לביה"ס רכובים על גמלים

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 11:02

ילדים מהמועצה נווה מדבר נאלצו להגיע למוסדות החינוך בדרך יצירתית במיוחד. עאטף אללוד, אבא לילדים מהפזורה: "אין לנו ברירה, אי אפשר להשאיר אותם בבית". תגובת המועצה: "משרד החינוך מעכב את העברת התקציב". צפו בתיעוד

בוויגאו: תלמידים מהפזורה הבדואית הגיעו לבית הספר עם גמלים עקב מחסור בהסעות/מאזן אבו סיאם

בגלל מחסור בתקצוב להסעות במועצת נווה מדבר, הילדים בפזורה הבדואית נותרו בלי דרך להגיע לבית הספר. אז מה הפתרון כשיש מחסור ברכבים ואוטובוסים באזור? מספר הורים שלחו את ילדיהם רכובים על גמלים וחמורים לכיתות.

"כ-200 ילדים באזור שלנו נשארים ללא הסעות", אמר לוואלה! עאטף אללוד, אבא לילדים מהפזורה. "הם הגיעו עם סוסים, חמורים וגמלים. אין לנו ברירה. אי אפשר להשאיר אותם בבית. כואב לנו שקשה להם להגיע לבית ספר, אסור שהם יישארו בלי חינוך", הוסיף.

תלמידים מהפזורה הבדואית הגיעו לבית הספר עם גמלים עקב מחסור בהסעות. 5 בספטמבר 2023. מאזן אבו סיאם, אתר רשמי
ילדים מהפזורה הבדואית מגיעים לבית הספר רכובים על גמלים/אתר רשמי, מאזן אבו סיאם
תלמידים מהפזורה הבדואית הגיעו לבית הספר עם גמלים עקב מחסור בהסעות. 5 בספטמבר 2023. מאזן אבו סיאם, אתר רשמי
אין אוטובוסים? יש גמלים/אתר רשמי, מאזן אבו סיאם

תגובת מועצת נווה מדבר: "המסיעים של תלמידי בתי ספר בשלושה ישובים: ביר הדאג', עבדה וואדי אלנעם, הפסיקו את עבודתם באופן מפתיע, ולא הסיעו כ-6,500 תלמידים כמחאה על אי העברת תשלומים המגיעים להם לטענתם מאז חודש פברואר 2023.

"המועצה כבר הרבה זמן בדיונים עם משרד החינוך, כדי שיעבירו את תקציבי ההסעות, אך במשרד החינוך מתעקשים להתנות את העברת התקציב בבדיקת מסלולים באופן פרטני. מבחינת המועצה אין בעיה לעשות את כל הבדיקות, אך נדרש באופן מיידי להעביר את התקציבים המגיעים כדי לתפעל את ההסעות ללא שיבושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully