וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד בירי בעורך הדין ברח' יהודה הלוי בשבוע שעבר

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 19:33

זירת הירי בתל אביב/מעריב

הצהרת תובע הוגשה היום (שני) נגד החשוד בירי לפני שבוע ברח' יהודה הלוי בתל אביב, שבו נפצע גבר בן 63. על פי החשד, בעקבות סכסוך כספי הזמין החשוד במעשה את הקורבן, עורך דין שהורשע בעבר במרמה, לשיחה אצלו בעסק, וירה בו באקדח שהכין מראש. קורבן הירי נפצע בביטנו.

לאחר מכן יצא החשוד, בן 70, מהעסק, העלים את מכשיר הטלפון הנייד שלו והחביא את האקדח. בזכות מתנדב משטרה שהיה בסמוך לזירה הצליחו השוטרים לאתר את החשוד תוך זמן קצר, וגם את האקדח שהחביא. החקירה חיזקה את התשתית הראייתית נגדו ומעצרו הוארך מעת לעת. בימים הקרובים יוגשו נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

דיווח על ירי ברחוב יהודה הלוי, תל אביב.. אורי סלע
זירת הירי ברחוב יהודה הלוי/אורי סלע

הגבר שנפצע הוא עורך דין מוכר שריצה חמישה חודשי מאסר בפועל בעקבות הרשעותיו במרמה, זאת לצד קנס כספי של 25 אלף שקלים. בגזר הדין נגדו נכתב כי הוא "שיקר, רימה, השתמש במסמך מזויף, נטל לכיסו כספים לא לו ועבר עבירות שחומרתן הינה בולטת וכבדה".

בין היתר, גבה הפרקליט מחירים מופקעים מלקוחותיו עבור הופעותיו בבית המשפט. השופט, דוד רוזן, כתב אז בגזר הדין כי מדובר ב"עבירות שיש בהן להטיל קלון וכלימה על המורשעים", והוסיף: "הנאשם כקצין בית משפט, שליח חוק, ביצע עבירות נלוזות ונקלות".

עוד קבע בית המשפט כי הפרקליט ביצע את המעשים לשם בצע כסף "לטובות שגשוגו והצלחתו". השופט רוזן הטיח ביקורת נוקבת במעשיו של העורך דין ואמר כי "ברצונו להצליח הצלחה כלכלית ומקצועית לא הביט ימינה או שמאלה, אלא ראה רק את המטרה שלפניו גם במחיר הליכה בדרך מרמה בוטה ושקרים. במשך שנים זו היתה דרכו של הנאשם, דרך נפתלת מתועתעת ואפופת חמקמקות ומצבורי שקרים".

  • עוד באותו נושא:
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully