וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי במרכז ת"א: עורך דין נורה ברחוב יהודה הלוי בעיר, המשטרה עצרה חשוד

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 18:34

לפי שעה, מסתמן כי הרקע לאירוע הוא סכסוך כספי, אולם במשטרה עדכנו כי "כלל כיווני החקירה נבדקים". צוות מד"א שהוזעק למקום פינה לבית החולים איכילוב בעיר את הפצוע - עורך דין שהורשע בעבר בארבע פרשיות מרמה ואף ריצה מאסר בפועל

זירת הירי בתל אביב/מעריב

עורך דין בן 63 נורה הערב (ראשון) ברחוב יהודה הלוי בתל אביב ונפצע באורח בינוני. הרקע לאירוע הוא פלילי, ככל הנראה בעקבות סכסוך כספי. המשטרה, שפתחה בחקירה, עצרה חשוד בירי - כבן 70 בעל עבר פלילי. לוואלה! נודע כי לפי החשד, העצור ירה על עורך הדין כשהוא היה בעסק שלו. דקות אחרי התקרית עוד שהה בזירה, ונמלט ממנה באופנוע לעיני השוטרים - שזיהו אותו נוסע מהמקום ופתחו במרדף אחריו עד שנתפס.

דיווח על ירי ברחוב יהודה הלוי, תל אביב.. ניצן גריב, אתר רשמי
דיווח על ירי ברחוב יהודה הלוי, תל אביב./אתר רשמי, ניצן גריב
דיווח על ירי ברחוב יהודה הלוי, תל אביב.. אורי סלע
דיווח על ירי ברחוב יהודה הלוי, תל אביב./אורי סלע
דיווח על ירי ברחוב יהודה הלוי, תל אביב.. ניצן גריב, אתר רשמי
דיווח על ירי ברחוב יהודה הלוי, תל אביב./אתר רשמי, ניצן גריב

הגבר שנפצע הוא עורך דין מוכר שהורשע בעבר בארבע פרשיות מרמה והונאה וריצה חמישה חודשי מאסר בפועל, מתוך 15 חודשים שנגזרו עליו, זאת לצד קנס כספי של 25 אלף שקלים. בגזר הדין נגדו נכתב כי הוא "שיקר, רימה, השתמש במסמך מזויף, נטל לכיסו כספים לא לו ועבר עבירות שחומרתן הינה בולטת וכבדה".

בין היתר, גבה הפרקליט מחירים מופקעים מלקוחותיו עבור הופעותיו בבית המשפט. השופט, דוד רוזן, כתב אז בגזר הדין כי מדובר ב"עבירות שיש בהן להטיל קלון וכלימה על המורשעים", והוסיף: "הנאשם כקצין בית משפט, שליח חוק, ביצע עבירות נלוזות ונקלות".

עוד קבע בית המשפט כי הפרקליט ביצע את המעשים לשם בצע כסף "לטובות שגשוגו והצלחתו". השופט רוזן הטיח ביקורת נוקבת במעשיו של העורך דין ואמר כי "ברצונו להצליח הצלחה כלכלית ומקצועית לא הביט ימינה או שמאלה, אלא ראה רק את המטרה שלפניו גם במחיר הליכה בדרך מרמה בוטה ושקרים. במשך שנים זו היתה דרכו של הנאשם, דרך נפתלת מתועתעת ואפופת חמקמקות ומצבורי שקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully