וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן שבע נורה ברהט, מצבו קשה

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 21:48

הילד נורה ופונה לבית החולים סורוקה כשמצבו יציב. מוקדם יותר נורתה למוות אישה כבת 40 בדירה בחיפה. לפי החשד מדובר בניסיון חיסול שהסתבך, והיעד של היורים היה בן זוגה

ילד בן 7 נורה היום (חמישי) בשכונה 19 ברהט ונפצע קשה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשמצבו יציב. מבית החולים נמסר כי הילד סובל מפצע ירי בחזה ובבטן וכי הוא מועבר כעת לניתוח. שני אחיו של הילד נעצרו

המשטרה פתחה היום בחקירת המקרה, ועצרה את שני אחיו של הילד בחשד לביצוע הירי. על פי החשד, לאחים לא הייתה כוונה שירה לפגוע באחיהם, שנפצע כתוצאה מהשימוש בנשק.

כוחות משטרה ברהט לאחר רצח מוחמד אבו הואש, 15 באפריל 2023. יניר יגנה
כוחות משטרה ברהט לאחר רצח מוחמד אבו הואש, 15 באפריל 2023/יניר יגנה

פראמדיק מד"א נאגיב סאנע סיפר: "הביאו אלינו ילד שהיה בהכרה וסבל מפציעה חודרת בגופו. מיד העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך מתן טיפול רפואי כשמצבו קשה".

מוקדם יותר היום נורתה למוות אישה כבת 40 בבית שברחוב ארלוזרוב בחיפה. גבר שהיה עמה נפצע גם הוא, אך לא היה בזירה כשהכוחות הגיעו אליה. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בניסיון חיסול שהסתבך, כשהגבר היה היעד. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא את האישה מוטלת בסלון, העניק לה טיפול, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותה. שוטרים שהגיעו לזירת הירי החלו בחקירת המקרה וחיפוש אחר חשודים.

  • עוד באותו נושא:
  • רהט
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully