וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה עלות ייצוג הממשלה בבג"ץ ביטול עילת הסבירות: 175 אלף שקלים - שהציבור ישלם

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 8:28

השר לוין לא מעוניין שהיועמ"שית בהרב מיארה תייצג את הממשלה בבג"ץ ביטול עילת הסבירות, אז הוא "שכר" את שירותיו של עורך הדין אילן בומבך. מבדיקה פשוטה באתר החשב הכללי עולה כי ההיקף הכספי של ההתקשרות ביניהם מסתכמת במאות אלפי שקלים - שאותם, אנחנו נשלם

יואב גלנט ויריב לוין מתווכחים בזמן ההצבעה בקריאה שנייה על ביטול עילת הסבירות, ונתניהו מפריד ביניהם. 24 ביולי 2023/ערוץ הכנסת

שר המשפטים יריב לוין לא מעוניין שהיועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה תייצג את הממשלה בבג"ץ ביטול עילת הסבירות בשבוע הבא, אז הוא "שכר" את שירותיו של עורך הדין אילן בומבך. מבדיקה פשוטה באתר החשב הכללי של משרד האוצר עולה כי ההיקף הכספי של ההתקשרות בין הממשלה ועורך הדין בומבך מסתכמות ב-175,500 שקלים - שאותם, הציבור ישלם.

יריב לוין, מליאת הכנסת, 20 בפברואר 2023. ראובן קסטרו
שר המשפטים יריב לוין/ראובן קסטרו

אמש, השר לוין שיגר מכתב חריף ותוקפני לברהב מיארה, בו האשים אותה בהתנהלותה בעניין העתירות שהוגשו לבג"ץ נגד אי כינוס הוועדה לבחירת שופטים - מה שלדבריו, הותירה אותו "ללא ייצוג משפטי מינימלי", ופגעה בו "פגיעה יסודית" בזכויותיו כבעל דין.

כמו כן, לוין ביקש להודיע לבהרב מיארה כי הוא רואה את עצמו "כמי שאינו מיוצג בהליך" וכמי שעמדתו "אינה מובאת כנדרש בפני בית המשפט". בכך, לוין "פיצץ" את המגעים בין השניים למציאת פשרה בין עמדות הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully