וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות מטען החבלה - אלפים נכנסו לקבר יוסף

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 7:26

על אף המטען בו נפצעו 4 חיילי צה"ל, הכניסה לקבר יוסף התקיימה כסדרה. בין הנכנסים: חבר הפרלמנט האירופי כריסטיאן תרס, אדמו"רים וראש מועצת שומרון יוסי דגן: "אסור לפחד מהטרור, להחזיר לשליטה מלאה את קבר יוסף". חבר הפרלמנט האירופי: "אנשים שרוצים להתפלל בשקט"

בוידאו: מטען חבלה הופעל לעבר כוחות צה"ל בקבר יוסף/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אלפי בני אדם נכנסו הלילה (ראשון) לקבר יוסף שבשומרון לרגל חודש הרחמים והסליחות ולקראת הימים הנוראים. הכניסה התקיימה על סדרה, על אף מטען החבלה שהופעל סמוך למקום והביא לפציעתם של קצין ושלושה לוחמים נוספים.

בין הנכנסים הלילה היו: ראש מועצת שומרון יוסי דגן, חבר הפרלמנט האירופי סמיון תרס, ח"כ צבי סוכות, הזמר אליאב זוהר, אב בית דין האדמו"ר מקאווה האדמו"ר רבי משה אבוחצירא והמקובל רבי שמעון בוסו והרב שלום ליפסקר ממיאמי.

קבר יוסף, 10 באפריל 2022. נאסר אשתיה, פלאש 90
קבר יוסף/פלאש 90, נאסר אשתיה

"לעולם לא נפסיק לדרוש מממשלת ישראל לתקן את האיוולת הזו ולהחזיר את השליטה המלאה במקום הקדוש הזה", מסר דגן, "המטען שהושלך היום כלפי חיילי צה"ל היקרים הנסיונות לפגוע שוב ושוב במתפללים שלווים שבאים לכאן להתפלל במקום הקדוש הזה, והקריאות הברבריות לפגוע שוב ושוב בקבר יוסף מוכיחות את המובן מאליו. רק אנחנו מסוגלים לשמור על המקום הקדוש הזה. רק צה"ל רק מדינת ישראל יכולה לשמור על קבר יוסף". עוד הוסיף דגן ומסר כי "אף פעם אסור לפחד מהטרור".

חבר הפרלמנט האירופי סמיון תרס הביע זעזוע מהנסיונות לרצוח יהודים המבקשים להתפלל. "הדברים שראיתי היום לא ייאמנו", מסר תרס, "זה לא ייאמן לאדם שמעולם לא הגיע לישראל ובוודאי מעולם לא חווה אירוע טרור אליו נחשפנו היום, לא ייאמן, שהאנשים הללו שרוצים לבוא בשקט ולהתפלל, צריכים להשתמש באוטובוסים ממוגני ירי, להיות מלווים על ידי הצבא, לבוא להתפלל בפחד מפני מתקפת טרור. זה לא מקובל, כל העולם צריך לראות מה למעשה קורה כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) הגיב גם הוא לאירועי הלילה מסר כי "את הטרור חייבים לנצח, הכניסה הזו הייתה חייבת להתקיים במיוחד לאחר האירוע הזה. אני רוצה להודות למועצה אזורית שומרון ומנהלת קבר יוסף שמקיימות את הכניסות האלו". הרב שלום ליפסקר מסר גם הוא כי "הקב"ה יברך את המקום הזה שיהיה חלק מארץ ישראל וכל יהודי יכול לבוא בכל יום ולהתפלל על הקבר של יוסף הצדיק".

הכניסה לקבר יוסף התקיימה כחלק מהכניסות הקבועות אותן מקיימת מועצה אזורית שומרון בליווי חיילי צה"ל ובסיוע מתנדבי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully