וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החינוך קיש: "בשלב הזה נפסק המשא ומתן ללא הסכמות"

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 7:23

ארגון המורים, משרד האוצר ומשרד החינוך ישבו עד השעה 2:00 בנסיון להגיע להסכמות. לבסוף, הודיע קיש כי יפגש בבוקר עם יו"ר ארגון המורים לפגיש מכרעת. לפי גורמים המעורים בנושא, הצדדים הגיעו להסכמות בכמה מהסעיפים שהיו במחלוקת, אך עדיין נותרו מכשולים בדרך

בוידאו: תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים/מערכת וואלה, ללא

שר החינוך יואב קיש מסר הלילה (חמישי) כי בשלב הזה נפסק המשא ומתן על הסכם השכר החדש של המורים ללא הסכמות. עוד הוסיף שר החינוך ומסר כי מחר בשעות הבוקר יפגש עם יו"ר ארגון המורים רן ארז לפגישה מכרעת.

ארגון המורים, משרד האוצר ומשרד החינוך ישבו עד השעה 2:00 בלילה בנסיון להגיע להסכמות. לפי גורמים המעורים במשא ומתן, הצדדים הגיעו להסכמות בכמה מהסעיפים שהיו במחלוקת, אך עדיין נותרו מכשולים בדרך. הלילה פקע המועד שהציב יו"ר ארגון המורים רן ארז לקבלת החלטה, בעוד שר החינוך יואב קיש אמר שיודיע מחר בבוקר אם המגעים הצליחו או נכשלו.

שר החינוך יואב קיש בדיון ועדת החינוך לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ד, 14 באוגוסט 2023. יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
יפגש מחר עם יו"ר ארגון המורים, קיש/עיבוד תמונה, יונתן זינדל/פלאש 90

אתמול, מסרו גורמים המעורבים במשא ומתן כי בין הצדדים הושגה הסכמה על תוספת של 2,000 שקלים. עם זאת, ארגון המורים טען כי ישנם הרבה סעיפים שלא נענו. הארגון מסר כי יקיים "משא ומתן ללא פשרות" והוסיף כי "השביתה תלויה ועומדת".

ממשרד האוצר נמסר: "איננו נכנסים לפרטי המשא ומתן. לצערנו, הפערים גדולים ועדיין אין הסכמות. אנחנו עושים מאמצים להגיע להסכמות שיביאו לשיפור מערכת החינוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully