וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע מוות מוחי ל"מתווך" של דודו טופז שהורשע בתקיפת מנכ"ל קשת

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 0:06

אופיר סספורטס הותקף באלימות שלשום (שני) בפרדס חנה על ידי החבר של בתו, במהלך עימות שפרץ ביניהם. סספורטס נפצע באורח אנוש ופונה לקבלת טיפול רפואי כשהוא מורדם ומונשם. היום קבעו הרופאים מוות מותי. במשטרה סיפרו כי סספורטס הגיע בעצמו חמוש בסכין להתעמת עם הצעיר

3 שנות מאסר למתווך בפרשת דודו טופז/עוז מרון

אופיר סספורטס, בן 49, ששימש כ"מתווך" של דודו טופז והורשע בתקיפת מנכ"ל קשת, אבי ניר, הותקף באלימות שלשום (שני) בפרדס חנה, שם הוא מתגורר. כתוצאה מהתקיפה, הוא נפצע באורח אנוש ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הלל יפה שבחדרה, כשהוא מורדם ומונשם. היום, הרופאים קבעו מוות מוחי ומשפחתו עודכנה. גורם במשטרה סיפר כי סספורטס הגיע בעצמו חמוש בסכין להתעמת עם חבר של בתו, ואף הצליח לשרוט אותו קלות.

בפרשה שבה נקשר שמו של סספורטס לדודו טופז, הוא הואשם בתחילה כי תיווך לטופז את הבריונים, אבל אחר כך הורשע בעבירות קלות יותר של גרימת חבלה בכוונה מחמירה וקשירת קשר לפשע. "השימוש בבריונים, שכירי-חרב, כדי לשבור את עצמותיהם של אנשים אחרים כנקמה - הינו מעשה שחומרתו זועקת ומחייבת הטלת עונשים חמורים", כתב השופט צבי גורפינקל בגזר הדין של סספורטס ב-2010, ושלח אותו לחמש שנות מאסר בכלא.

אופיר סספורטס. רענן כהן, מעריב
אופיר סספורטס/מעריב, רענן כהן

האירוע התרחש בערב בדירתו של חבר של בתו, סאן רז לבונה בן ה-36, לשעבר מראשון לציון. צוות מד"א הגיש לסספורטס עזרה ראשונה והעביר אותו לבית החולים כשהוא סבל מחבלות קשות. רז לבונה וחבר שהיה עמו חשודים בתקיפתו האכזרית.

בבית משפט השלום בחדרה טען עו"ד עודד רגב, המייצג את רז לבונה מטעם הסנגוריה הציבורית, כי הוא בכלל הקורבן וכי סספורטס הגיע באותו יום לביתו שלוש פעמים, "גנב לו רכוש ושבר לו את הבית" וכי הוא התקשר במהלך היום למשטרה שלוש פעמים כולל לאחר אירוע התקיפה המיוחס לו, והודיע לשוטרים שהגיעו בכל שלושת הפעמים כי הוא מאוים.

"נכון שתוצאות האירוע הן קשות מבחינת מי שמוגדר כקורבן אך עם זאת היינו יכולים להיות במקום אחר, בבית הקברות בלווייתו של החשוד", אמר עו"ד רגב לשופטת נורית הרצמן אבי-יצחק שהאריכה את מעצרו של סאן רז לבונה ב-3 ימים.

אופיר סספורטס. רענן כהן, מעריב
אופיר סספורטס/מעריב, רענן כהן

מאוחר יותר, בדיון קצר בעניין החבר, איתי יצחק גארי, בן ה-31 משדה יצחק, השתכנע השופט אהוד קפלן מטיעוני הסניגור, עו"ד אבי תגר, וקבע כי אמנם קיים חשד סביר שעבר את עבירת החבלה המיוחסת לו, אך הוסיף כי "סימן שאלה גדול מתנוסס על האירוע שנראה יותר כהגנה עצמית" - הוא האריך גם את מעצרו בשלושה ימים. בהמשך ייצג אותו עו"ד משה גלעד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully