וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרוץ למיליון: זה הסכום שהפסיד יאיר נתניהו בגין התביעות המשפטיות נגדו

עודכן לאחרונה: 30.8.2023 / 17:33

בנו של ראש הממשלה מרבה לתבוע ולהיתבע. היום נפסק נגדו פיצוי בגובה 160 אלף שקלים בגין תביעת לשון הרע. סך הכל הוא מעורב ב-26 הליכים משפטיים משנת 2017 שעלו לו 630 אלף שקלים

בווידאו: יועצת לשעבר בחוסן לישראל מעידה נגד יאיר נתניהו: "קישר ביני לבין חיי המין של גנץ"/מערכת וואלה!

יאיר נתניהו מעורב ב-26 הליכים משפטיים החל משנת 2017 ועד להיום - כך עולה מנתוני המאגרים המשפטיים "תולעת המשפט" "ונבו". חלקם הגדול של ההליכים הוא תביעות לשון הרע שבגינם הוא חויב בסכום של כ-630 אלף שקלים בגין אותם תביעות שהוגשו נגדו.

היום (רביעי) חויב נתניהו הבן לשלם סכום של 160 אלף שקלים לדנה כשדי לאחר שבציוציו בטוויטר הוא העלה רמיזה לפיה כשדי ניהלה רומן עם בני גנץ.

הוכחות דנה כשדי נ' יאיר נתניהו- תביעה כספית, נזיקית, לשון הרע, הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות, בימ"ש שלום מרכז כפ"ס 01 בפברואר 2022. ראובן קסטרו
יאיר נתניהו/ראובן קסטרו

לחברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר נתניהו צריך לפצותץ בסכום של -70 אלף שקלים בעקבות דברים חריפים שכתב עליה ברשתות החברתיות לפיה היא חובבת פדופילים" וגם על האמירה "תמצאי כבר בעל ערבי קבוע שלא יזרוק אותך" וגם על האמירה "את לעומת זאת חייבת למשלם המיסים שמונה מיליון שקל".
תביעת לשון הרע אחרת שבה נתניהו הפסיד סכום רב היא התביעה שהגיש נגדו עורך וואלה! לשעבר אבי אלקעלי שם חויב נתניהו לשלם סכום של 400 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully