וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצוע בפיצוץ במפעל תע"ש ברמת השרון מת מפצעיו

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 22:44

הפצוע פונה לטיפול רפואי בבית החולים שיבא כשמצבו קשה, שם נאבק על חייו במשך שבועיים. נסיבות התאונה טרם התבררו. החברה שהעסיקה את המנוח מסרה תנחומים, וסירבה להתייחס לשאלה האם ננקטו צעדים לשיפור הבטיחות בעקבות התאונה

הבזק אור מרכב, לאחר הפיצוץ במפעל תע"ש ברמת השרון/רשתות חברתיות

עובד במפעל תע"ש ברמת השרון מת הערב (שלישי) מפצעיו, זאת כשבועיים לאחר התאונה בה היה מעורב במהלכה בוצע פיצוץ במפעל. הוא פונה לבית החולים שיבא תל השומר ברמת גן כשמצבו קשה, שם נאבק על חייו במשך שבועיים.

נסיבות התאונה טרם התבררו. חברת "מערכות-אלביט" שהעסיקה את המנוח מסרה תנחומים, וסירבה להתייחס לשאלה האם ננקטו צעדים לשיפור הבטיחות בעקבות התאונה.

הבזק אור מרכב, לאחר פיצוץ במפעל תע"ש ברמת השרון, 15 באוגוסט 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הבזק אור מרכב, לאחר פיצוץ במפעל תע"ש ברמת השרון, 15 באוגוסט 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עם קבלת הדיווח על הפיצוץ, צוותי כיבוי הוזעקו למקום. "עם הגעת הלוחמים למקום וחבירתם לאנשי הביטחון במפעל נמצאו מספר מוקדי בעירה מחוץ לשטח הבנוי - הלוחמים תקפו את האש במספר גזרות והשיגו שליטה על הבעירה. לא נדרש חילוץ על ידי כוחות הכיבוי והאירוע מוגדר תחת שליטה ללא מעורבות חומרים מסוכנים", מסרו בכבאות והצלה. כמו כן, הוסיפו כי "נשללה מעורבות של חומרים מסוכנים במקום וצוות חבלנים שלל סכנה מפני חומרי נפץ בזירה. נסיבות הפיצוץ יתוחקרו בהמשך על ידי חוקר דליקות וגורמים מקצועיים במפעל".

ראש העיר רמת השרון אבי גרובר הזהיר מהפצצה המתקתקת לדבריו בנעשה בשטחי תע"ש. "זהו הפיצוץ הרביעי בחודשים הקרובים בשטחי תע"ש אצלנו ובהרצליה. אסור שתהיה שם בנייה. לצערי, לא רק שהמדינה לא מעבירה את האזור לשטחים מבודדים, אלא מגבירה את קצב התכנון והחתירה לבנייה מסיבית על השטח המזוהם ביותר", אמר גרובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully