וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בעיריית ירושלים מבטיח להיאבק ב"כפייה הלהט"בית": "נשלול תקציבים"

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 15:20

אריה קינג, פרסם במצע הבחירות שלו כי ילחם בקהילה הלהט"בית, יפעל להפחית את תקציבי "הבית הפתוח" בעיר ולהקטין את כמות דגלי הקהילה ביום מצעד הגאווה. כמו כן, אמר שיאבק בכניסת תכנים פרוגרסיביים, וב"גופי תרבות שמאלנים רדיקליים"

בווידאו: סגן ראש עיריית ירושלים, אריה קינג עוזר למשטרה לעצור מפגינים/צילום: ציפי מנשה - מגפון ניוז

סגן ראש עיריית ירושלים, אריה קינג פרסם היום (שלישי) את המצע שלו לבחירות לרשויות המקומיות. כחלק ממטרותיו, פרסם קינג במצע כי "יאבק בכפייה הלהט"בית" בעיר. כמו כן, הודיע כי אם יבחר "ימנע כניסת תכנים והשפעות פרוגרסיביים" למסגרות החינוך של העיר.

כחלק ממצע הבחירות שלו הבטיח קינג כי יפעל נגד תקציבי "הבית הפתוח" - ארגון להט"ב ירושלמי, שתקציבו עומד בעקבות פסקת בג"ץ בנושא על 750 אלף שקלים. כמו כן, אמר כי יפעל להפחתת דגלי הלהט"ב ביום מצעד הגאווה.

מצע בחירות של אריה קינג בו הוא מכריז כי יאבק "בכפייה הלהט"בית". 29 באוגוסט 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מצע הבחירות של אריה קינג/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד מסר במצעו כי יפעל לשמירת שבת במרחב הציבורי ועל ידי גופים עירוניים, יאבק למען קדושת הכותך,, נגד מסיוניים הנוצריים בכותל הדרומי ונגד "גופי תרבות שמאלנים רדיקליים" בהם גם "גלריית ברבור" בירושלים אותה הוא מבקש להפוך למבנה עירוני.

הבית הפתוח מסר בתגובה למצע שפורסם כי "סגן ראש העיר, מציג בראווה את משנתו - מלחמה בכולנו - בלהט"ב, בשמאלנים, באומנים, בנוצרים, ובכל מי שהוא לא הוא עצמו. בזמן שבית המשפט מוכיח את עיריית ירושלים פעם אחר פעם על אפליית הקהילה הגאה, מפיץ השנאה התורן, מודיע לנו שהוא לא עוצר לרגע ויפעל להדיר עוד יותר את הקהילה הלהט"בית ובכך לצמצם את החברה הליברלית והסובלנית בבירת ישראל. קצת מביך שמי ששואף לנהל את העיר הגדולה במדינה, עיר הבירה שלנו, מתייחס לשלושת רבעי מיליון שקלים שבג"צ חייב את העיריה לתת לבית הפתוח כ'תקציבי עתק מוגזמים', וזה מעלה סימני שאלה רציניים ביחס לכישורים שלו לנהל עיר כה גדולה ומורכבת".

יוסי חביליו, סגן ראש עיריית ירושלים, הגיב גם הוא למודעה ומסר כי "אריה קינג ממשיך במסע השנאה ההרסני והבריוני שלו ומיחצ"ן ללא בושה גזענות והומופוביה רעילה. את כל מה שהוא מנסה לקלקל - אנחנו נציל. לא ניתן לירושלים ליפול לידיים הקיצוניות והאלימות שלו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מצעד הגאווה בירושלים. שלו שלום, TPS
"כופים אידיאולוגיה על תושבים ואנשי ציבור". מצעד הגאווה בירושלים/TPS, שלו שלום

אריה קינג מסר בתגובה כי "במשך עשור זכיתי לעזור לרבים מבני הקהילה בצרכיהם השונים והם מודים לי על כך רבות, עשיתי זאת ללא קשר לזהותם או נטייתם כפי שאני נוהג מול כל תושב ותושבת בעיר. קהילת הלהט"ב בחלקה הארי היא קהילה חזקה מורמת מעם עם אנשי ציבור ופוליטיקאים לצד מנהלים בחברות המובילות במשק שמשתמשים בקשריהם וכוחם העצום כדי לכפות את האידאולוגיה שלהם על תושבים ואנשי ציבור, וכמובן שגם בתוכה ישנם תושבים חלשים יותר לצד מבוססים בדומה לכל קבוצה אחרת בירושלים. לכן אין סיבה שקהילה שלמה תזכה לזכויות יתר ותקציבים שאף התאגדות אחרת לא מקבלת.".

עוד הוסיף קינג ומסר כי "לא יכול להיות שלבית הפתוח כקבוצה חזקה ומקושרת יהיו זכויות יתר בנוגע לתליית דגלים ברחבי העיר, כפי שנאסר על אוהדי הפועל ירושלים לתלות את דגלי הפועל על תרני העירייה כשזכתה באליפות, כפי שנאסר על תנועת חב"ד לתלות בל"ג בעומר את דגליהם על תרני העירייה וכפי שנאסר על בית"ר ירושלים לתלות את דגליה ברחבי העיר לאחר זכייתה בגביע המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully