וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח בחדרה יישלח לבדיקה פסיכיאטרית: "קיבל מסרים מהתורה לפגוע באביו"

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 18:39

בית המשפט האריך היום את מעצרו של החשוד ברצח אביו בחדרה בעשרה ימים. האם, שגם הותקפה על ידי בנה, שוחררה הבוקר מבית החולים. עורך דינו סיפר כי הוא סובל ממחלת נפש, שהובילה בעבר לאשפוזו בכפייה, והוסיף: "נתבקשתי ע"י בני משפחתו למסור לו שהם אוהבים אותו"

בווידאו: החשוד ברצח אביו בחדרה יישלח לבדיקה פסיכיאטרית: "המשפחה ביקשה למסור שהם אוהבים אותו"/שלומי גבאי

בית המשפט האריך היום (שני) את מעצרו של החשוד ברצח בחדרה בעשרה ימים, והחליט לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית. החשוד, שרצח את אביו, טען בחקירתו כי "קיבל מסרים מהתורה לפגוע בו". עורך דינו, אבי אילון, סיפר כי הוא סובל ממחלת נפש קשה, שהובילה בעבר לאשפוזו בכפייה עוד כשהתגורר בצרפת. האם, שגם הותקפה על ידי בנה, שוחררה הבוקר מבית החולים הלל יפה שבחדרה.

המשטרה, באמצעות יל"פ מנשה, ביקשה תחילה להאריך את מעצרו של הבן החשוד ב-14 ימים, אולם לבסוף כאמור מעצרו הוארך בעשרה ימים בלבד. החשוד, נשלח להסתכלות פסיכיאטרית בבית החולים שער משנה - שם ישהה עד לסיום אבחנתו. עורך דינו הוסיף: "נתבקשתי ע"י בני משפחתו למסור לו שהם אוהבים אותו ולא כועסים עליו"

במקביל, בבית משפט השלום בחדרה דרשה המשטרה לשלוח את גופת האב לנתיחה, אולם המשפחה שמנהלת אורח חיים דתי ונציגי ארגון זק"א התנגדו. בית המשפט קיבל את עמדת המשפחה והורה לשחרר את הגופה לקבורה.

השופטת רקפת סגל מוהר שדנה בבקשה הורתה על שחרור הגופה מהמכון הפתלוגי באבו כביר ללא נתיחה אלא על סמך בדיקה חיצונית בלבד. כעת הודיעה המשטרה שהיא תערער על החלטת בית המשפט, משמע הגופה לא תשוחרר לקבורה עד לדיון בבית המשפט המחוזי.

הבן החשוד ברצח אביו.  בית המשפט השלום, חדרה . 28 באוגוסט 2023. שלומי גבאי
הבן החשוד ברצח אביו. בית המשפט השלום, חדרה . 28 באוגוסט 2023/שלומי גבאי

גופת האב, בן ה-80, נמצאה אמש בדירה ברחוב חובבי ציון בחדרה. בזירה נעצר בנו של הנרצח, גבר בשנות ה-40 לחייהם, בעת שניסה לפגוע גם באמו. שכנים תיארו זירה מזעזעת במיוחד וככל הנראה החשוד רצח את אביו באכזריות יוצאת דופן.

כשהשוטרים הגיעו לזירה הם הבחינו בחשוד בעודו אוחז בסכין ועל בגדיו כתמי דם, בזמן שהוא חונק את אמו, שנאבקה בו. השוטרים השתלטו עליו באמצעות אקדח טייזר. מפרטים ראשונים עולה כי הבן מתגורר בדירה. הוריו עצמם מתגוררים בצרפת, ונהגו להגיע לארץ לסירוגין. הם הגיעו לביקור לפני כחודש, והתגוררו אצל בנם.

חשד לרצח, גופת גבר אותרה בדירה ברחוב חובבי ציון, חדרה. 27 באוגוסט 2023. שלומי גבאי
חשד לרצח, גופת גבר אותרה בדירה ברחוב חובבי ציון, חדרה. 27 באוגוסט 2023/שלומי גבאי

שכן המתגורר בבניין סיפר לוואלה!: "שמענו צעקות מהדירה ולפתע ראינו את האישה שהייתה עם דם. לא הבנו מה קרה, השוטרים הגיעו מהר ועצרו את החשוד. הבן מוכר לנו כתמהוני".

פרמדיקים של מד"א הגיעו לזירה ומצאו את הגבר כשהוא דקור בגופו ולא נותר להם אלא לקבוע את מותו. פרמדיק מד"א מחמד קייסי סיפר: "כשנכנסנו לדירה ראינו את הגבר כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully