וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכנו הצמוד של הבן החשוד ברצח אביו בחדרה: "הכתובת היתה על הקיר, הוא היה מסוכן"

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 19:06

"זה היה יכול לקרות גם לי או לילדות שלי", סיפר השכן יוסי בלדב לוואלה!. לדבריו, הורי הצעיר החשוד ברצח האכזרי של אביו הסתירו אותו בדירה. אשתו של השכן, ענת: "כמה התרעתי, צלצלתי כמה פעמים למשפחה, לרווחה, אמרו: 'אין מה לעשות, כל עוד הוא לא הוא לא עושה שום דבר"'

שכניו של הגבר שנעצר בחשד שרצח את אביו: "הכתובת היתה על הקיר"/צילום: שלומי גבאי

יוסי בלדב, שכנו של הצעיר החשוד ברצח האכזרי של אביו היום (ראשון) בחדרה, אמר לוואלה! שהוא אינו מופתע מהמעשה. בלדב היה בעבודה בזמן המקרה, כשאשתו התקשרה אליו וסיפרה לו שהצעיר התנפל על הוריו. "אחרי זה התברר שזה רצח", סיפר בלדב, "השכנה ראתה את זה. אשתי ישר יצאה מהעבודה דחוף, היא באה דחוף לראות מה שקרה".

לשאלה אם תיאר לעצמו שמקרה כזה עלול לקרות ליד ביתו ענה: "בטח, אני ידעתי שזה מה שיהיה. אנחנו גם התרענו אבל אף אחד לא שמע אותנו".

אשתו של בלדב, ענת, אמרה גם היא: "כמה התרעתי וכמה אמרתי שמשהו לא נראה לי והאדם שגר פה הוא לא אדם נורמטיבי. אדם שחי לבד בדירה של ארבעה חדרים. אמרתי לשכנים: 'בואו נדבר'. אמרו לי: 'עזבי, הוא מסכן'. צלצלתי כמה פעמים למשטרה, לרווחה, אמרו 'אין מה לעשות. כל עוד הוא לא עושה שום דבר, אין מה לעשות עם זה'. והנה, היום הגיע היום. אמרתי 'יבוא יום, ומישהו יהיה קורבן'".

חשד לרצח, גופת גבר אותרה בדירה ברחוב חובבי ציון, חדרה. 27 באוגוסט 2023. דוברות משטרת ישראל
שוטרים בזירת הרצח בחדרה, 27 באוגוסט 2023/דוברות משטרת ישראל

בלדב סיפר שהוא הבחין במוזרות של הצעיר: "הוא היה פותח את הדלת, שם שולחן ויושב ליד הדלת. הרצח הזה לא הפתיע אותי". לדבריו, הוריו הסתירו אותו למעשה בדירה בחדרה: "הם הביאו אותו לפה מצרפת, השאירו אותו פה, היו באים בחגים, באים בקיץ והולכים".

לדבריו, הוא עצמו חשש מהשכן: "זה יכול היה לקרות גם לי או לילדות שלי. הוא היה אדם מסוכן. הוא פעם אחת השאיר את הגז פתוח, והיו פה מכבי אש בלילה ומשטרה. הוא רצה לעשות פה לכל הבניין... הוא אדם לא נורמלי. הם החביאו אותו פה. הם ידעו שזה מה שיהיה".

ענת בלדב הוסיפה: "הבן אדם היה תמהוני, היה כל הזמן לבד. אתה מסתכל עליו, אתה רואה שהוא לא אדם רגיל. זה אדם שכשאני הייתי יוצאת, הייתי נרתעת. הייתי פוחדת בעצמי. במיוחד שיש לי שתי בנות מתבגרות בבית. כל הזמן דאגתי, הייתי מצלצלת: הגעתן הביתה, נכנסתן הביתה, נעלתן? הגעתי למצב שאני מחפשת דירה כתוצאה מהאדם הזה. רציתי ממש לעזוב כי לא נעים לחיות בפחד, והנה, היום זה קרה".

עוד בוואלה!

גבר נעצר בחשד שרצח את אביו בן ה-80 באכזריות יוצאת דופן

לכתבה המלאה
חשד לרצח, גופת גבר אותרה בדירה ברחוב חובבי ציון, חדרה. 27 באוגוסט 2023. דוברות משטרת ישראל
אנשי הזיהוי הפלילי בדירה שבה בוצע הרצח בחדרה, 27 באוגוסט 2023/דוברות משטרת ישראל

בלדב הוסיף: "הוא כל הזמן היה מסתכל בעינית של הדלת. אני הצמוד שלו, הרי. פעם אחת הוא רדף אחרי הילדה של השכנה והחברה שלה. אנחנו התרענו, דיברנו עם המשטרה. פעם אחת באה משטרה ודפקו לו בדלת".

להורים שלו אמרת ממה הוא סובל?

"הם יודעים. בשביל מה היינו צריכים להגיד להם. לא דיברנו איתם, הם לא מדברים עברית גם, אבל ידענו שמשהו מוזר איתו, שהוא לא בסדר. הכתובת היתה על הקיר. הם ידעו את זה גם. הם לא נתנו לו טיפול. אם הוא היה מקבל טיפול הוא לא היה רוצח אותם. זה אדם שהיה צריך להיות מאושפז בבית החולים. הוא לא היה צריך להיות פה מוסתר בדירה".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully