וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ' נגד ארה"ב: לא יטיפו לנו על מוסר וזכויות אדם אחרי עיראק ואפגניסטן - צבועים

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 14:04

שר האוצר תקף את ארצות הברית במהלך ריאיון לגל"צ וטען כי כל מי שמבקר את ישראל על מדיניותה בשטחים "צבוע". זאת, בהמשך לגינוי האמריקני לאמירתו הגזעניטת של בן גביר, שאמר כי חופש התנועה של יהודים ביו"ש חשוב משל הערבים. "אנחנו מנהלים קרב הישרדות מול טרור רצחני"

סמוטריץ' הודיע שלא יבטל את הקפאת הכספים לרשויות הערביות; נתניהו: "הכספים יועברו לאחר בדיקה"/לעמ

שר האוצר בצלאל סמטוריץ' תקף היום (שני) בחריפות את ארצות הברית במהלך ריאיון בגל"צ, וטען כי כל מי שמבקר את ישראל על מדיניותה בשטחים "צבוע". לדבריו, "ארצות הברית לא תטיף לנו מוסר על זכויות אדם, זו צביעות אין למעלה ממנה אחרי איך שהם פעלו בעיראק ואפגניסטן"

סמוטריץ' התייחס לגינוי האמריקני בעקבות אמירתו הגזענית של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שטען כי חופש התנועה של היהודים ביהודה ושומרון חשוב יותר מזה של הערבים. "אין צבא מוסרי יותר, אין מדינה מוסרית יותר, אין עם שמנהל קרב הישרדות מול טרור רצחני במשך עשרות שנים בצורה נקייה יותר וזהירה יותר מהעם היהודי", אמר שר האוצר.

בצלאל סמוטריץ' בהפגנת תמיכה במהפכה המשפטית, תל אביב. 23 ביולי 2023. תקומה, אתר רשמי
תקף את ארה"ב. סמוטריץ'/אתר רשמי, תקומה

זו אינה הפעם הראשונה שסמוטריץ' מותח ביקרות חריפה על ארצות הברית, כך לדוגמא בפברואר האחרון הוא הדף את קריאות הממשל האמריקני להאט את קידום המהפכה המשפטית, והאזהרות מפני העברת חלק מסמכויות משרד הביטחון אליו. "תמיד הקפדנו לא להתערב בעניינים פנימיים של ארצות הברית, ולכן אני מצפה גם מהם לא להתערב בעניינים פנימיים אצלנו כמו הרפורמה המשפטית או חלוקת הסמכויות ביני לבין שר הביטחון יואב גלנט", אמר סמוטריץ' בכנס של מפלגת הציונות הדתית בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully