וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר שלח את בנותיו לבקר את אימן בארץ - ומאז הן נעדרות: "הבטחתי שאציל אותן"

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 3:32

עופר גולדשמידט, אביהן של האחיות שרה וליבה, שנעלמו עם אמא שלהן - גרושתו, סיפר בשיחה עם וואלה! כי הוא סבור שהיא לא פועלת לבד וכי יש מי שמסייע לה. בהמשך פנה לאם: "תחשבי בבקשה על הילדים", ולבנותיו: "אני אוהב אתכן, אני עושה הכול כדי להוציא אתכן מהמצב הזה"

ליבה ושרה גולדשמיט, שעקבותיהן נעלמו במהלך חופשה עם אימן בארץ. 26 באוגוסט 2023. באדיבות המשפחה
ליבה ושרה גולדשמיט, שעקבותיהן נעלמו במהלך חופשה עם אימן בארץ. 26 באוגוסט 2023/באדיבות המשפחה

עופר גולדשמידט, אביהן של האחיות שרה בת ה-12 וליבה בת ה-8, שנעלמו עם אמא שלהן - גרושתו, הגיע ארצה ביום חמישי אחר הצהריים, והיה אמור לקבל את הבנות בחזרה לחזקתו במקום המפגש המוסכם בתחנת הרכבת לפני כניסת השבת, אולם זה לא קרה. את השבת הוא העביר אצל קרובי משפחתו בצפון, בלי הבנות האהובות שלו, שבשגרה מתגוררות עמו בארצות הברית.

"מרוב מחשבות ודאגה לא ממש הצלחתי לישון", הוא סיפר לוואלה! על שעבר עליו. "קשה לי לא לדעת איפה הן נמצאות. הן חכמות, והבת הגדולה כבר יותר בוגרת ובאופייה מלאת תושייה, אני יודע שהיא תדע מה לעשות חס וחלילה בהתפתחויות לא טובות. אני בטוח שהיא חושבת עליי וסומכת עליי. כשהיא שלחה לי את הודעות הטקסט שלה, אני הבטחתי לה שאם חס ושלום יחטפו אותן - אני אציל אותן", הוסיף.

עוד גולדשמיט סיפר כי בשגרה בארה"ב, הילדות נמצאות במשמורתו הבלעדית, עם סידורי ראייה לאם. את האח הנוסף, הגדול יותר, כך לדבריו, האמא יכולה לראות רק תחת פיקוח.

תחנת רכבת האוניברסיטה כמעט ריקה מאדם, בעקבות ההנחיות החדשות להתמודדות עם נגיף הקורונה. 15 במרץ 2020. ללא, אתר רשמי
תחנת הרכבת תל אביב האוניברסיטה. מקום המפגש בו עופר קבע לפגוש את בנותיו/אתר רשמי, ללא

"עולים לי כל הזמן בראש רגשי אשמה. שאולי לא עשיתי את כל מה שיכולתי לעשות", אמר גולדשמיט. "עשיתי הרבה אבל, הידיים שלי היו קשורות כי החוק מגביל אותי בהרבה דברים. יש בתי משפט. יש צווים. ופשוט פעלתי על פיהם ועל פי החוק".

עופר סבור כי גרושתו לא פועלת לבד וכי יש מי שמסייע לה: "אני מכיר אותה ולא מאמין שהיא הייתה מרימה משהו כזה לגמרי לבד. זה גם עולה ממה שהילדה שלי דיווחה. לפי המסרונים, לפי מה שהבת שלי סיפרה, יש עוד גורם בתמונה והוא מי שאומר לה (לאם, י"א) בדיוק מה לעשות".

"אני מבין שמישהו הסיע אותם לכמה מקומות בגדרה, היכן שהסבתא גרה. לפי מה שאני יודע, ביום שהן נעלמו, הוא היה אמור לבוא ולאסוף אותן ב-12 בלילה. להבנתי הסבתא, שגם היא בתמונה, אמרה לאמא שמה שהיא עושה זה 'דבר לא טוב', ושהיא עוברת על החוק. היה שם ריב בבית".

עוד בוואלה!

חטיפת האחיות האמריקניות: המשטרה לא מצליחה לאכן את מכשירי הסלולר של הבנות

לכתבה המלאה
חשד לרצח בנצרת: בן 33 נורה למוות ברכבו, בן שנתיים נפצע קשה. 20 בדצמבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
"מהמשטרה אנחנו לא שומעים על איזו התקדמות משמעותית או איזו התפתחות"/עיבוד תמונה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הודעות בין שרה וליבה גולדשמידט לאביהן בהן הן טוענות כי אמן מנסה לחטוף אותן. 26 באוגוסט 2023. יואב איתיאל
הודעות בין שרה וליבה גולדשמידט לאביהן בהן הן טוענות כי אמן מנסה לחטוף אותן. 26 באוגוסט 2023/יואב איתיאל
הודעות בין שרה וליבה גולדשמידט לאביהן בהן הן טוענות כי אמן מנסה לחטוף אותן. 26 באוגוסט 2023. יואב איתיאל
"אמא הולכת לחטוף אותנו היום"/יואב איתיאל

"אני מקווה שהיא תחזיר את הילדים בהקדם האפשרי ושנוכל לדבר בצורה בוגרת ולהמשיך הלאה", הוסיף תוך שהוא פונה ישירות לאמא: "אני מבקש בכל לשון של בקשה, תחשבי בבקשה על הילדים, לא רק על עכשיו, אלא גם על העתיד שלהם, ואיך הם מרגישים שיש להם שני הורים שככה מתנהלים. פשוט תיכנסי לראש שלהם ולמחשבות שבטח עוברות להם בראש על איך הם ימשיכו מכאן את החיים שלהם ממצב כזה. בבקשה תפעילי היגיון. בבקשה אל תסבכי את הסיטואציה עוד יותר ממה שהיא. לבנות שלי אני אומר, אני אוהב אתכן, ואני עושה הכול כדי להוציא אתכן מהמצב הזה ולהחזיר אתכן לחיים הנורמליים".

האב עופר יחד עם בנותיו שרה וליבה גולדשמידט. באדיבות המצולמים
"בסביבתו הזהירו אותו לא למסור את הבנות"/באדיבות המצולמים

"עופר הוא אדם מאד אופטימי ומאמין", ציינה עורכת הדין לירון אוכמן המייצגת את גולדשמידט עם עו"ד שי אוכמן. "חשוב להדגיש שלמרות כל האירועים האחרונים, הוא עד הדקה האחרונה רצה להאמין שהבנות תימסרנה לו במועד. זאת, למרות שבסביבתו הזהירו אותו. הדאגה גוברת, בין היתר כי מהמשטרה אנחנו לא שומעים על איזו התקדמות משמעותית או איזו התפתחות".

במקביל, האב עופר גולדשמידט, ועורכי הדין לירון אוכמן ושי אוכמן קוראים לציבור לסייע: אם מישהו ראה את הבנות מאז יום שני השבוע, או שיש בידיו פרטים העשויים לסייע באיתורן, הוא מתבקש לפנות לתחנת משטרה קרובה או להתקשר 100.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully