וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר נדקר למוות בדרום

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 8:16

הדקור הובא על ידי אביו לתחנת משטרת עיירות, ומשם פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע - אך הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה, ואותרה הזירה שבה ככל התרחש האירוע

ארבעה מחוסרי הכרה באירוע ירי בגליל המערבי/מערכת וואלה!

צעיר פלסטיני בן 18, תושב כפר יטא, נדקר הלילה (רביעי) למוות בלקייה שבדרום. הוא הובא פצוע על ידי אביו לתחנת משטרת עיירות, ומשם פונה למרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע - שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, ואיתרו זירה שבה ככל הנראה קרה האירוע.

במשטרה מעריכים כי הרקע לאירוע הוא פלילי, ומסרו כי הצעיר שהה בארץ שלא כדין. "כוחות משטרת תחנת העיירות וזיהוי פלילי הגיעו לזירת האירוע וכוחות משטרה נוספים פתחו בסריקות, איסוף ממצאים בזירה ופעולות לאיתור חשודים ומעורבים באירוע", נמסר בהודעת המשטרה, "מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן, קיים הערכת מצב בתחנת העיירות של מרחב הנגב ובסיומה הנחה להשקיע את כל המאמצים הנדרשים לאיתור חשודים המעורבים בביצוע המעשה, והחליט הטיל את החקירה על תחנת העיירות".

אמש נורו למוות ארבעה גברים באבו סנאן שבגליל המערבי. הארבעה נמצאו במבנה ארעי במטע חקלאי שביישוב, כשהם ירויים בראשם ומחוסרי הכרה, וצוות מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותם. אחד מהנרצחים, הוא ראזי סעב בן ה-53, המתמודד לראשות המועצה המקומית בבחירות הקרובות. לצידו, נרצחו בני דודו של סעב: זהר אל דין סעב בן ה-45 ואמיר סעב בן ה-28. הנרצח הרביעי הוא סלמאן חלבי בן 66 מכפר ירכא.

המשטרה הגיעה לזירת הירי ופתחה בחקירה. המפכ"ל קובי שבתאי גם הגיע לזירת האירוע, וערך סקירה עם מפקד מחוז החוף, ניצב דני לוי. לא נמצא קשר בין הרצח לבחירות המקומיות, ונכון לשעה זו כל כיווני החקירה נבדקים. בנוסף, עוד לא ברור מתי התרחש הרצח - ובמשך כמה זמן הארבעה נותרו במקום לפני שנמצאו.

  • עוד באותו נושא:
  • לקייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully