וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל שברח מכלא גלבוע מתלונן: שב"ס מונע ממני לשחק בפלייסטיישן 2

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 18:17

האסיר הביטחוני איהם כמאמג'י, שב-2021 הצליח לברוח מכלא גלבוע, עתר השבוע לבית משפט נגד החלטת שב"ס לשלול ממנו את השימוש בקונסולת המשחקים בתאו שבכלא שקמה. "אני סובל מאפלייה והתנכלות מתמשכת מצד שירות בתי הסוהר, מכבד את החוק וההנהלה", טען בעתירה

האסיר הביטחוני איהם כמאמג'י עתר השבוע לבית משפט נגד החלטת שב"ס לשלול מזכויותיו שימוש בקונסולת המשחקים סוני פלייסטיישן 2 בתאו באגף הפרדה שבכלא שקמה, שם נכלא מחדש לאחר שב-2021 היה אחד מששת האסירים שהצליחו להימלט מכלא גלבוע. כמאמג'י מרצה שני עונשי מאסר עולם על רצח הנער אליהו אשרי ב-2006 בירושלים.

"אני סובל מאפלייה והתנכלות מתמשכת מצד שירות בתי הסוהר", טוען כמאמג'י בעתירתו, "ובמיוחד לאחר אירוע הבריחה מכלא גלבוע - למרות שנענשתי ונשפטתי על מעשיי. אני לא עושה עבירות ומכבד את החוק וההנהלה".

כמאמג'י טוען כי בעוד השימוש בפלייסטיישן אושר לו בעבר, בעודו היה כלוא בכלא רמון, כשהועבר לכלא שקמה נדרש להגיש מחדש את הבקשה - אך סורב. "נגנז ממני האישור בדרך לא חוקית וללא אשמה", טען.

משב"ס נמסר כי "לאחר סירוב הבקשה, הגיש האסיר עתירה, שטרם נקבעה לדיון. את מלוא טענותינו נביא בפני בית המשפט כמקובל. זכויות הפנאי של אסירים בהפרדה, נבחנים וניתנים בכל מקרה לגופו בהתאם להתנהגות האסיר".

איהם כמאמג'י קאסם מחבל שברח מכלא גלבוע 06 בספטמבר 2021. רשתות חברתיות, אתר רשמי
"אני סובל מאפלייה והתנכלות מתמשכת מצד שירות בתי הסוהר"/אתר רשמי, רשתות חברתיות
אגף פלילי חדש בכלא גלבוע. דוברות שב"ס
כלא גלבוע. ארכיון/דוברות שב"ס

בספטמבר 2021, ששת האסירים ביטחוניים, בהם כמאמג'י, ברחו דרך מנהרה שחפרו מבית הכלא גלבוע. כוחות גדולים של צה"ל ויחידה מיוחדת הוקפצו למרחב ג'נין כדי לאתר את האסירים הביטחוניים, ובמקביל הוקמו מחסומים באזור.

המרדף אחריהם נמשך כשבועיים. לאחר חמישה ימים נתפסו ארבעת האסירים הראשונים שברחו, בהם זכריה זביידי בן ה-45, שפיקד על גדודי חללי אל-אקצא בג'נין ושהיה אחראי גם לפיגוע בסניף "הליכוד" בבית שאן בשנת 2002, בו נרצחו 6 אנשים. הארבעה נלכדו בנצרת, באזור הר הקפיצה. שני המחבלים שנותרו, בהם כמאמג'י, נתפסו תשעה ימים לאחר מכן, במחנה הפליטים ג'נין.

  • עוד באותו נושא:
  • כלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully