וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיפת ברזל הופעלה באזור עוטף עזה; דיווחים על פיצוצים מעל שמי הרצועה

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 11:49

צה"ל יירט כלי בלתי מזוהה מעל רצועת עזה ללא התראה, ותושבי העוטף דיווחו על היירוט רק לאחר ששמעו פיצוצים עזים וראו שובל עשן בשמיים. אתמול, כיפת ברזל יירטה כטב"ם שטס לעבר שטח מדינת ישראל מדרום הרצועה

בוידאו: דיווחים ברצועה: זה הכלי שהופל על ידי כיפת ברזל מעל שמי עזה/ללא

צה"ל יירט הבוקר (שני) כלי בלתי מזוהה שטס לכיוון ישראל בשטח רצועת עזה - זאת, ללא התראה מוקדמת של פיקוד העורף. תושבי העוטף זיהו את היירוט רק לאחר ששמעו פיצוצים עזים באזור, וראו שובל עשן בשמיים - שתועד גם מתוך הרצועה. "כלי הטיס לא חצה לשטח מדינת ישראל ומרגע המראתו מערכות חיל האוויר עקבו אחר מסלולו", נמסר מדובר צה"ל. "הכלי לא היווה איום על תושבי עוטף עזה ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות".

אתמול, חיל האוויר זיהה כטב"ם שטס לעבר שטח מדינת ישראל מדרום רצועת עזה. כיפת ברזל הופעלה והפילה את הכלי. לא דווח על נפגעים. מדובר צה"ל נמסר כי הכטב"ם לא חצה לשטח ישראל וכי מרגע המראתו מערכות חיל האוויר עקבו אחרי מסלולו.

"לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה את כלי הטיס הבלתי מאוייש באמצעות מערכת כיפת ברזל", נמסר מצה"ל. "הכלי לא היווה איום על תושבי עוטף עזה ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות".

הדי פיצוצים בעזה, 21 באוגוסט 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תיעוד היירוט מרצועת עזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הדי פיצוצים בעזה, 21 באוגוסט 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הדי פיצוצים בעזה, 21 באוגוסט 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בחודש שעבר חמש רקטות נורו מרצועת עזה לעבר ישראל, במקביל ליציאת כוחות צה"ל מג'נין עם תום מבצע "בית וגן". לפי דובר צה"ל, כל הרקטות יורטו על ידי כיפת ברזל. איש לא נפגע, אך בית בשדרות ניזוק, ככל הנראה מרסיסי רקטה שיורטה שנפלו בבריכת תינוקות בחצר פרטית בעיר. תושבי הבית היו בממ"ד ולא נפגעו.

  • עוד באותו נושא:
  • כיפת ברזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully