וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבים מדווחים: פיצוצים חזקים נשמעו בגוש דן

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 18:16

דיווחים רבים התקבלו בשעות הצהריים על פיצוצים בכמה ערים בהן תל אביב, בני ברק, קמת גן, אשדוד ועוד. דובר צה"ל: "לא מוכר אירוע חריג". לפני כחודשיים, נשמע קול הלם מאסיבי הרחבי המרכז, שהתברר כפיצוץ בבונקר תת קרקעי ישן בהרצליה

זירת הפיצוץ במפעל תעש הישן יום למחרת/לפי סעיף 27 א'

דיווחים רבים התקבלו היום (ראשון) בשעות הצהריים על קולות פיצוצים בגוש דן. אזרחים דיווחי כי שמעות פיצוצים חזקים בכמה ערים במדינה, בהם תל אביב, בני ברק, קמת גן, אשדוד ועוד. דובר צה"ל הגיב ומסר כי "לא מוכר אירוע חריג".

"מישהו שמע לפני חצי שעה בשכונת הגפן ברמת גן 'בום'? הרעיד לי לשנייה את הדירה", שאל גולש בפייסבוק. "מה היה הבום החזק עכשיו בבני ברק?", שאלו אחרים. רבים דיווחו על שורת קולות פיצוצים שהגיעו אחד אחרי השני.

נדל"ן בגוש דן 9 באוגוסט 2021. ראובן קסטרו
פיצוצים נשמעו ברחבי גוש דן/ראובן קסטרו

בחודש יוני נשמע בהרצליה וכל אזור המרכז קול פיצוץ מאסיבי. הרעש נבצע מפיצוץ בשטח התעשייה הישן של חברת תעש בשכונת נוף ים שבהרצליה. תושבים דיווחו בין היתר על שמיעת פיצוצים עזים גם בבבני ברק, ראש העין, פתח תקווה, כפר סבא. . "החלונות בבית רעדו", אמר תושב גוש דן.

בתיעוד הפיצוץ נראה עשן מיתמר מעל העיר, כשברקע פיצוצים ואש ממשתוללת. מסתמן כי מקור הפיצוץ היה בבונקר תת קרקעי ישן עם שלוש טון חומר נפץ, שנסגר ולא פונה כמו שצריך.

  • עוד באותו נושא:
  • פיצוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully