וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דודו של הנרצח בחווארה: "בשבוע שעבר חגג יום הולדת 60 - טרגדיה ענקית"

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 12:31

יצחק ניגרקר, בן דודו של שי שנרצח בפיגוע הירי סיפר כי הוא היה אדם שתמיד עזר ותמך. זוגתו אמרה כי הוא הלך לתקן את הרכב במוסך והבטיח שיחזור תוך 3 שעות. "הוא אמר שאין קליטה והולך למספרה", שחזרה. "התקשרתי והוא לא ענה לי - אמרו לי ששי הלך והתחילו לצעוק בטלפון"

בת הזוג של שי שנרצח בפיגוע: "הוא כל הזמן היה שם, כולם הכירו אותו בחווארה" ארוך מידי/מערכת וואלה!

יצחק ניגרקר, בן דודו של שי סיילאס ניגרקר שנרצח בפיגוע בחווארה אמר היום (ראשון) כי הוא הגיע למקום בכדי לתקן את הרכב. "הוא נהג הסעות בין היתר והלך עם הבן שלו כדי לתקן משהו", סיפר. "בשעת הניקוי לאחר התיקון הם הסתובבו במקום עד שירו בהם. טרגדיה ענקית".

בשבוע שעבר שי חגג יום הולדת 60. "רק בשבוע שעבר אנחנו נפגשנו ועשינו גיבוש משפחתי", אמר. "הוא חגג יומולדת 60. צחקנו, התבדרנו על חוויות של הילדות. פתאום שמענו על הבשורה ולא האמנו. הוא הביא דברים מיוחדים ואמר שזה לכבוד יום ההולדת שלו .שתי נפשות חשובות ויקרות שהולכות לנו ככה בצורה מזעזעת. זה לא נתפס".

"הוא תמיד היה עוזר תמיד תומך", המשיך בן הדוד יצחק ניגרקר. "היה לו לב גדול. הוא תמיד עזר לכולם. לפני שההורים שלו עלו לארץ הוא נשאר לבד עם ההורים כדי שיהיה מי שיישאר איתם".

אביעד ניר ואביו שי ניגרקר שנרצחו בפיגוע בחווארה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"טרגדיה ענקית". הנרצחים בפיגוע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רינה בת זוגו של שי סיפרה כי בבוקר הפיגוע הוא הלך עם בנו לתקן את הרכב במוסך והבטיח שיחזור מהר. "הם הלכו לעשות עבודות ואמרו שיחזרו תוך שלוש שעות", שחזרה. "התקשרתי אליו והוא אמר שאין קליטה. הוא אמר לי שהוא הולך למספרה. התקשרתי שוב והוא כבר לא ענה לי. לא ידעתי כלום והגרושה שלו התקשרה אליי. היא שאלה אם קרה משהו ואמרתי לה שלא קרה כלום. היא אמרה לי שיש פיגוע. אחר כך התקשרו ואמרו לי ששי הלך והתחילו לצעוק בטלפון".

עוד בוואלה!

התקדמות מודיעינית במרדף אחר המחבל מחווארה, צה"ל מתגבר כוחות במקום

לכתבה המלאה
ההתכתבות האחרונה בין שי ניגרקר, שנרצח בפיגוע בחווארה, לבין בת זוגו. באדיבות המשפחה
ההתכתבות האחרונה בין שי ניגרקר, שנרצח בפיגוע בחווארה, לבין בת זוגו/באדיבות המשפחה

בנה של רינה סיפר כי שי ליווה אותו לחתונה והיה הסנדק שלו. "לא הצלחתי להירדם כל הלילה", סיפר. "לא יכולתי לבשר את הבשורה. הוא שנים היה הולך לשם למוסך והיה מטייל וחוזר. אני גם פעם הייתי איתו שם, אמא שלי גם נסעה איתו כמה פעמים לא ידענו שזה יבוא ככה עליו. אמרנו לו כמה פעמים לא לנסוע".

שי ניגרקר שנרצח בפיגוע בחווארה ואשתו. באדיבות המשפחה
"תמיד היה עוזר ותומך". חגיגות יום ההולדת של שי/באדיבות המשפחה

כוחות הביטחון המשיכו הבוקר בסריקות אחר המחבל מפיגוע הירי בחווארה בו נרצחו שי סיילאס ניגרקר בן ה-60 ובנו אביעד ניר בן ה-29. על אף שהמחבל טרם נתפס, נרשמה התקדמות מודיעינית בניסיון לאתר את המפגע והוצבו כוחות מתוגברים בגזרה.

שי ניגרקר שנרצח בפיגוע בחווארה. באדיבות המשפחה
"לא נתפס". חגיגות יום ההולדת של שי/באדיבות המשפחה

"המחבל שביצע את הפיגוע בחווארה ביצע יותר מטעות אחת", אמר גורם ביטחוני. "בסוף נעלה עליו וגם נעצור את כל מי שסייע לו לברוח ומסייע לו להסתתר. הוקם חפ"ק מיוחד. השב"כ מפעיל מאמצים גדולים לחשוף את מקום המסתור. זה חשוב גם כדי למנוע פיגועים ולייצר הרתעה. יש כבר עכשיו הסתה ברשת וקריאות לחקיינות. יש לפחות שתי יחידות מיוחדות שנמצאות בכוננות גבוהה למקרה שהשב"כ יביא ידיעת זהב והם יצטרכו לפשוט על מבנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully