וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה מתה בהוסטל בבאר שבע, על גופה נמצאו סימני חבלה

עודכן לאחרונה: 19.8.2023 / 11:55

האישה פונתה במהלך הלילה לבית החולים במצב אנוש מהוסטל טיפולי לבעלי מוגבלות שכלית-התפתחותית בעיר. הבוקר נקבע מותה בבית החולים, ובמשטרה החליטו להקים צוות חקירה מיוחד שיבדוק את נסיבות מותה

אישה בשנות ה-40 לחייה מתה הבוקר (שבת), לאחר שפונתה במהלך הלילה מהוסטל טיפולי לאנשים בעלי מוגבלות שכלית-התפתחותית בבאר שבע. המשטרה פתחה בחקירה לאחר שעל גופה נמצאו סימני חבלה.

עם קבלת הדיווח אודות האירוע כוחות משטרת תחנת באר שבע וזיהוי פלילי הגיעו למקום, גבו עדויות ואספו ממצאים בזירה. סממ"ר נגב, נצ"מ אייל אזולאי, קיים הערכת מצב שבסיומה החליט על הקמת צוות חקירה מיוחד ולהטיל את החקירה ובדיקת נסיבות מותה על תחנת באר שבע.

אירוע ירי במהלכו נורה למוות תושב פ"ת כבן 21 ונפגע באורח קל תושב המקום כבן 15.ג'לג'וליה. 16 באוגוסט 2023. דוברות משטרת ישראל
הוקם צוות חקירה מיוחד/דוברות משטרת ישראל

בדצמבר האחרון מת גבר בן 55, חוסה במעון נווה רם ברכסים, בבית החולים בני ציון בחיפה. משפחתו טוענת שהתעללו בו במוסד בו היה דר, לאחר שאושפז במצב קשה עם חבלות.

"רופא במיון אמר לי שמצבו קשה מאד. שיש לו שבר בצלעות ושיש פגיעות של אלימות. הוא באותו יום הועבר לטיפול נמרץ. אתמול בצהרים אמרו שהצליחו לייצב את מצבו והעבירו אותו למחלקה פנימית א', אתמול עוד פחות או יותר היה בסדר אבל לפנות בוקר הוא נפטר. אומרים לנו מת. לא מסבירים לנו ממה. רופא אמר לנו שבלילה לא הרגיש טוב. שלא הצליחו לייצב אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully