וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמין גרר למכונית תקועה שעמדה בצד הכביש - ומכר למשחטת רכבים בשטחים

עודכן לאחרונה: 18.8.2023 / 10:52

ג'מאל סויטאת, בן 43 מג'דיידה-מכר, מואשם כי הביא לגרירת רכב למוסך בקלקיליה לפני שנציג הביטוח הגיע אליו. המשטרה חושדת כי מדובר בשיטה, ומבקשת מנהגים לשקול להישאר לצד כלי הרכב שלהם עד הגעת הגרר. "צריך לגלות זהירות"

במשטרה חושדים כי תושב הצפון שעצרו לפני שבועיים מזמין רכבי גרר למכוניות שנתקעו בצד הדרך, ושבעליהן הותירו אותן לטיפול חברות לגרירת רכבים שמפעילות חברות הביטוח. המשטרה סבורה שהצליחה לבסס חשד נגד העצור במקרה אחד עד כה והיום הוגש נגדו כתב אישום.

בכתב האישום שהגישה מחלקת התביעות של המשטרה נגד ג'מאל סויטאת, בן 43 מג'דיידה-מכר, מתואר המקרה: באחד הלילות לפני כשבועיים היה מעורב תושב כפר יאסיף בתאונה בכביש מספר 85, ממערב לכרמיאל. בעקבות התאונה הוא השאיר את המכונית לצד הדרך, הזמין גרר ועזב את המקום.

תושב הצפון חשוד שהזמין גרר למכונית תקועה שעמדה בצד הכביש ומכר למשחטת רכבים בשטחים. ללא, אתר רשמי
מכונית של תושב הצפון שנגררה ונגנבה/אתר רשמי, ללא

כעבור שעה וחצי עבר במקום הנאשם והבחין ברכב שעומד לצד הכביש. הוא התקשר לאדם שיחד איתו תכנן לגנוב את המכונית. אחר כך התקשר לאדם שמספק שירותים לגרירת רכבים, הזמין אותו למקום וביקש ממנו לגרור את הרכב לטיפול במוסך בקלקיליה, שם מכר אותו. תמורת הגרירה שילם לו 1,900 שקלים.

מאוחר יותר הגיע למקום נהג הגרר שהוזמן על ידי בעל הרכב והופתע לגלות שהרכב לא נמצא במקום. הוא עדכן את בעל הרכב, שהגיש תלונה והמשטרה פתחה בחקירה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
תושב הצפון חשוד שהזמין גרר למכונית תקועה שעמדה בצד הכביש ומכר למשחטת רכבים בשטחים. ללא, אתר רשמי
התכתבותו של הנאשם/אתר רשמי, ללא

לדברי רב-פקד אופיר קדוש, קצין אח"מ בתחנת המשטרה במג'דל כרום, "כבר בתחילת החקירה הבנו שמי שגרר את הרכב לא חשוד והצלחנו להגיע למי שהזמין אותו למקום. אנחנו חושבים שמדובר בשיטה. כעת הוגש כתב אישום במקרה המדובר, אבל נמשיך בחקירה ונראה אם היו מקרים דומים". לדבריו, בעברו של הנאשם יש הרשעות בעבירות רכוש, מרמה, הונאה ואלימות.

בעקבות המקרה פנה קדוש לציבור בעלי הרכבים וביקש כי במקרים דומים יפעילו שיקול דעת ולא ישאירו את הרכב ללא השגחה. "נכון שלעתים מדובר בהמתנה של שלוש שעות לגרר, אבל צריך לגלות זהירות", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully